تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804111563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تکریم بانوان از سوی شهردار تهران قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت‌الله شبستری:
طرح تکریم بانوان از سوی شهردار تهران قابل تقدیر است خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری اقدام شهردار تهران، در طرح کرامت بانوان در شهرداری تهران را نمونه عالی رفتار فرهنگی عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در نشست ادواری شهرداران کلان شهرهای کشور در تبریز، استقلال سیاسی نظام را در گرو استقلال فرهنگی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، صبغه فرهنگی دارد، نباید تنها به شعار اکتفا کنیم؛ بلکه باید رفتار فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهیم. امام جمعه تبریز با تأکید بر این‎‌که در تکریم شعائر اسلامی و عمل به آموزه های دینی نباید از سخن‌چینی معاندان هراسان بود، خاطرنشان کرد: اقدام شهردار تهران، در طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران نمونه عالی رفتار فرهنگی بوده که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. 
وی تصریح کرد: مراجع عظام تقلید نیز از این اقدام شهردار تهران تقدیر کردند و من نیز به نوبه خود در نماز جمعه وظیفه داشتم که از این کار تقدیر کنم، اگر این رفتار فرهنگی در ادارت و دانشگاه های ما اجرا شود، جلوی مفاسد گرفته خواهد شد، باید دانست که اختلاط در ادارات، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و غیرآموزشی منشا مفاسد است. 
آیت الله شبستری عامل اصلی افت تحصیلی برخی از دانشجویان را اختلاط در کلاس های درسی دانست و گفت: هر کجا که تفکیک جنسیتی هست، دانشجویان با ارتقای سطح علمی مواجه بوده اند، شهرداران دیگر شهرهای کشور نیز باید در این مورد از اقدام شهرداری تهران الگو بگیرند. 
وی با تأکید بر این‌که این اقدام گامی مؤثر و عملی در مقابل تهاجم فرهنگی است، افزود: اسم از رهبر بردن خیلی هنر نیست، بلکه باید در عمل پیرو فرمایش های رهبری باشیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها صریحاً فرموده اند که اعتدال خوب است و دولت را حمایت می کنند؛ اما نباید با شعار اعتدال، مومنان کنار زده شوند. 
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح خدمات شهرداری ها به مردم اظهار داشت: از دیدگاه رسول گرامی اسلام(ص)، ایمان، بردباری، دانش و درایت چهار  ویژگی بارز مدیریت در جامعه اسلامی است، این چهار شاخص در صورت تحقق در حوزه های مختلف، متضمن جامعه موفق اسلامی خواهد بود. 
وی تقوا و پاکدستی را لازمه مدیریت اسلامی دانست و افزود: متأسفانه خیلی از مشکلات جامعه نشأت گرفته از عدم تخصص هاست، گاهی برخی مسؤولیت ها به افرادی سپرده می شود که تخصص و آمادگی در آن موضوع را ندارد؛ در اسلام شایسته سالاری معیار انتخاب مدیران است. آیت الله شبستری در پایان با اشاره به این‌که بسیاری از مراکز و مؤسسات فرهنگی با کمبود بودجه و اعتبار مواجه هستند، افزود: مسائل فرهنگی، به همان مسائل عمرانی در شهرها از اولویت برخوردار هستند، از این رو انتظار داریم شهرداری در این عرصه نقشی تأثیرگذار داشته باشد./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۵/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن