تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و مسئولین مصمم به اجرای سیاست‌های بسته خروج غیر تورمی از رکود باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیلی در همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت:
دولت و مسئولین مصمم به اجرای سیاست‌های بسته خروج غیر تورمی از رکود باشند
مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: لازمه اجرایی شدن خروج از سیاست‌های غیر تورمی آن است که دولت و مسئولین ذی‌ربط مصمم به اجرای آن باشند و ریاست جمهوری خود پیگیر این بسته خواهد بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور در حاشیه همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت، در خصوص کافی بودن زمان یک سال و نیمه برای اجرایی شدن بسته خروج غیر تورمی از رکود بیان کرد: این بسته برای کمک به رشد اقتصادی مثبت در سال 93 تبیین شده است، زیرا طی سال‌های 91 و 92 با رشد اقتصادی منفی در مقیاس بزرگ روبرو بوده‌ایم.

وی در این خصوص ادامه داد: آثار بسته سال‌های گذشته در زندگی مردم به صورت کاهش اشتغال و کاهش درآمد ظاهر شده است و تلاش ما در حال حاضر کنار هم قرار دادن سیاست‌ها در حداقل زمان برای خروج از رکود است.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور در این باره تصریح کرد: برخی از این اقدامات، اقدامات عاجل و فوری است و از جمله مواردی است که در اختیار حوزه دولت قرار گرفته تا در مورد آن تصمیم گیری کند و نیاز به قانون و مصوبه مجلس ندارد.

وی درخصوص 177 بند گزارشات توضیح داد: از 177 بند گزارشات بخشی برای اجرایی شدن به زمان بیشتری نیاز دارند و بخشی دیگر در کوتاه مدت پاسخگو خواهد بود.

نیلی در این رابطه گفت: آنچه را که دولت در قالب لایحه به مجلس تصویب کرده فردا رسما به مجلس تقدیم می‌شود.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور در مورد تاکید دائم بر اجرای سیاست‌ها در اسرع وقت بیان کرد: بخش زیادی از این سیاست‌ها در اسرع وقت به اجرا درمی‌آید و موارد اعلام شده توسط وزیر نفت از فردا اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص انتقادات ارائه شده در مورد بسته خروج از رکود دولت اظهار داشت: مجموعه‌ای از نظرات اعلام و در مقالات و گزارشات در رسانه ها انتشار پیدا کرده و این کاری است که دولت انجام داده و همین همایش هم ابتکاری بوده تا آنچه دولت تبیین کرده در معرض نقد قرار گیرد و این امر به علت نظارت کافی بر روی این بسته صورت پذیرد.

نیلی در خصوص نظرات و پیشنهادات ادامه داد: همه‌ موارد دریافت شده جمع‌بندی و دسته‌بندی خواهد شد و آنچه که پیشنهاد مشخصی در مورد هر یک از 177 مورد بسته باشد، بررسی و برای اجرایی شدن آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور در خصوص اجرایی شدن بسته سیاستی و رسیدن به رشد اقتصادی و خروج از تورم تصریح کرد: این موضوع از دو حیث مورد بررسی قرار می‌گیرد که یکی اجرایی شدن و نشدن آن و دیگری از نظر افکار عمومی است.

وی در خصوص اجرایی شدن و یا نشدن این بسته اظهار داشت: لازمه اجرایی شدن این بسته آن است که دولت و مسئولین ذی‌ربط مصمم به اجرای آن باشند و ریاست جمهوری خود پیگیر این بسته خواهد بود و مسئولیت‌های داخل دولت را پیگیری خواهد کرد.

نیلی در خصوص افکار عمومی در مورد بسته خارج از رکود افزود: این موضوع مورد اهمیت افکار عمومی و صاحب‌نظران قرار گرفته و باید توسط این افراد پایش شود و مورد بررسی و سوال قرار گیرد تا به سرنوشت اسناد قبلی دچار نشود.

وی در این خصوص گفت: دولت این موضوع را عمومی منتشر کرده و مورد حساسیت عمومی قرار گرفته و اجرای آن توسط عموم مطالبه می‌شود.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور در خصوص موثر بودن بسته‌ خروج غیر تورمی از رکود بیان کرد: فکر می‌کنیم این بسته موثر باشد و سعی در بررسی نقدهای بیان شده نیز داریم تا بتوان مجموعه سیاست‌های کم نقص‌تر برای بهبود وضع سیاسی و اقتصادی ارائه دهیم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن