تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش سرعت وزش باد درهرمزگان تا روز چهارشنبه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش سرعت وزش باد درهرمزگان تا روز چهارشنبه ادامه دارد بندرعباس- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: پیش بینی می شود سرعت وزش باد باتوجه به سامانه کم فشار فصلی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه درساعات ابتدایی روز در جزایر و سواحل خلیج فارس افزایش یابد.


ˈمرضیه سی سی پورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جهت وزش باد از جنوب شرقی خواهد بود که ضمن افزایش رطوبت نسبی هوا سبب افزایش ابر نیز خواهد شد.
وی بیان داشت: باتوجه به متلاطم بودن دریا در ساعات ابتدایی روز در جزایر قشم، هرمز، لارک، سیریک و جاسک توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمنی شناورها صورت گیرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان یادآورشد: حداکثر سرعت وزش باد تا 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به حداکثر 180 سانتی متر در دریای عمان خواهد رسید.
سی سی پور خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر و شب باتوجه به تاثیر سامانه کم فشار در ارتفاعات استان رگبار پراکنده وخفیف باران پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: دمای هوای بندرعباس هم اکنون 34 درجه بالای صفر است که نسبت به روز قبل یک درجه کاهش یافته است.
بستک با 44 درجه بالای صفر بیشترین و حاجی آباد با 26 درجه بالای صفر کمترین دما را درهرمزگان دارند.ک/3
7195/668



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن