تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804574923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري طرح قرآني 1448 با محوريت حفظ موضوعي قرآن کريم در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۳۵ب.ظ)
برگزاري طرح قرآني 1448 با محوريت حفظ موضوعي قرآن کريم در قم مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: طرح قرآني 1448 با محوريت حفظ موضوعي قرآن کريم همزمان با سراسر کشور به صورت چند رسانه اي در تابستان سال جاري در قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،حسين محمودي هدف از برگزاري اين طرح را ترويج سبک زندگي اسلامي عنوان کرد و افزود: طرح قرآني 1448 که از سال 1386 با عنوان طرح 1441 (يک هزار و چهارصد و چهل و يکمين سال نزول قرآن کريم) آغاز شده است همه ساله با مشارکت نهادهاي قرآني و فرهنگي قم و ديگر استان‌هاي کشور و از طريق شبکه‌هاي مختلف صدا و سيما به صورت منظم در حال اجراست.
وي در تشريح برگزاري اين طرح قرآني در تابستان سال جاري گفت: در راستاي ترويج فرهنگ حفظ قرآن کريم و فراهم کردن بستر مناسب براي انس بيشتر مردم با قرآن و به منظور بهره مندي از مفاهيم و معارف بلند اين کتاب آسماني و با عنايت به همکاري مشترک بين «معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي» و «شبکه قرآن و معارف سيما»، طرح قرآني «1448» (يک هزار و چهارصد و چهل و هشتمين سال نزول قرآن کريم) با تعامل و همکاري دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و توسط مؤسسات و مراکز قرآني در سراسر کشور برگزار مي‌شود.
محمودي با تاکيد بر اينکه محتواي طرح «1448» حفظ «موضوعي قرآن کريم» با محوريت سبک زندگي اسلامي است، تصريح کرد: اين طرح به صورت چند رسانه‌اي طي تابستان سال جاري از شبکه قرآن و معارف و ساير شبکه‌هاي سيما، شبکه‌هاي راديويي و همچنين تشکيل کلاس‌هاي حضوري در مؤسسات و مراکز قرآني به اجرا در مي‌آيد.
مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با بيان اينکه منبع آموزشي طرح 1448 از طريق دفتر قرآن و عترت استان و يا پايگاه اطلاع رساني معاونت قرآن و عترت به نشاني www.qia.ir قابل دريافت است، بيان کرد: به دليل پخش زنده و روزانه آموزش حفظ موضوعي قرآن کريم از شبکه‌هاي مختلف سيما، معلمان و قرآن آموزان با مشاهده اين برنامه‌ها، استفاده لازم را کسب کنند.
وي جوايز اين دوره از طرح را 5 هزار هزينه سفر به عتبات عاليات پيش بيني و اضافه کرد: مراسم اختتاميه اين طرح قرآني نيمه دوم شهريورماه برگزار مي‌شود.
محمودي از علاقمندان به طرح 24 جلسه آموزشي 90 دقيقه‌اي به اضافه يک جلسه آزمون نهايي(هر هفته دو جلسه) دعوت به عمل آورد حداکثر تا 27 شهريور سال جاري نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وي در ادامه تصريح کرد: ثبت نام اينترنتي مشخصات شرکت کنندگان در طرح براي شرکت در آزمون سراسري توسط مؤسسات قرآني در پايگاه www.qia.ir تا 25 مردادماه صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اينکه مؤسسات قرآني بدون هرگونه محدوديت، امکان تشکيل کلاس حفظ موضوعي قرآن و آموزش علاقمندان به شرکت در طرح قرآني «1448» را دارند، از مؤسسات قرآني مجري اين طرح درخواست کرد تا طبق زمان بندي مقرر، نسبت به ثبت نام اينترنتي تمام شرکت کنندگان در کلاس‌هاي طرح اقدام کنند.
مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاري آزمون پاياني طرح «1448» همزمان با آزمون سراسري قرآن کريم در روز جمعه 4 مهر ماه سال جاري خبر داد و افزود: صرفاً نفراتي که در کلاس‌هاي آموزشي طرح «1448» شرکت کرده و اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت نام اينترنتي معاونت ثبت شده باشد در قرعه کشي جوايز اين طرح شرکت داده مي‌شوند.
محمودي خاطرنشان کرد: به تمام نفرات قبول شده در آزمون پاياني طرح که همزمان با آزمون سراسري 4 مهر ماه برگزار مي‌شود، گواهي نامه شرکت در طرح اعطاء خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن