تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819035200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال انتقال تکنولوژي از چين به ايران هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۳۰ب.ظ)
معاون سياسي-امنيتي استاندار قم: به دنبال انتقال تکنولوژي از چين به ايران هستيم معاون سياسي-امنيتي استاندار قم گفت: ما در بخش هاي مانند کشاورزي به دنبال واردات از چين نيستيم، بلکه به دنبال انتقال تکنولوژي هاي پيشرفته از چين به قم هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين علي بنائي با اشاره به نمايشگاه تجار چيني در قم اظهار کرد: يکي از اهداف اين نمايشگاه برقراري ارتباط اقتصادي بين استان قم و استان مسلمان نشين گونسوي چين است، ما به دنبال احياي مسير تجاري راه ابريشم هستيم و نمايشگاه چين در قم در اين راستا برگزار مي شود.
وي تصريح کرد: ايران در گذشته شاه راه مواصلاتي راه ابريشم بوده است، قم هم يک شهر تاريخي است که سابقه آن به نه هزار سال پيش مي رسد و شهر قم مي تواند در احياي راه ابريشم نقش زيادي داشته باشد
بنائي با اشاره به سفر استاندار قم به چين گفت: سفر استاندار قم به چين امسال نتيجه مي دهد، درحاشيه نمايشگاه تجاري چين در قم، بين استان قم و استان گونسوي چين پيمان خواهر خواندگي امضا مي شود که اين پيمان سرآغاز دوره جديد روابط تجاري بين اين دو استان خواهد بود.
معاون سياسي استاندار قم راه برون رفت از شرايط را تکيه بر اقتصاد مقاومتي دانست و افزود: ثمره تکيه بر اقتصاد مقاومتي اين است که در بحران هاي جهاني روي پاي خود بايستيم، در اقتصاد مقامتي بايد هر استاني با شناخت ظرفيت هاي خود، از آنها استفاده کند و بايد تاجران قمي به اين نکته توجه کنند که ما بايد روابط اقتصادي خودمان را با جهان گسترش بدهيم.
بنائي با اشاره به نگراني هاي برخي افراد در خصوص تجارت با چين گفت: مديريت تجارت با چين، بايد در دست قم باشد و ما در بخش هاي مانند کشاورزي به دنبال واردات از چين نيستيم، بلکه به دنبال انتقال تکنولوژي هاي پيشرفته از چين به قم هستيم.
معاون سياسي-امنيتي استاندار قم با اشاره به فاينانس چين خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه کشورمان سرمايه اي را در چين دارد، لذا بايد به دنبال دريافت فاينانس از اين کشور براي تکميل پروژه هاي بزرگ استان قم همچون مترو و فرودگاه باشيم، همچنين از اين فاينانس ها مي توانيم براي سرمايه گذاري در صنايع هم بهره ببريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن