تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804141762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور93/ جزیئات پذیرش دانشجو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توکلی به پانا خبر داد؛ فردا؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور93/ جزیئات پذیرش دانشجو خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ساعت 24 فردا چهارشنبه را پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری سال 93 اعلام کرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ مرداد ساعت 12:32



حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 93 به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان شرکت کننده و کلیه حاضران در جلسه آزمون از ساعت 22 و 30 دقیقه روز شنبه 11 مردادماه بر روی سایت قرار داده شده است بر اساس ضوابط موجود کلیه افراد مجاز به انتخاب رشته شدند تا به رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی خود از گروه های آزمایشی مجاز اقدام کنند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبه قانون پذیرش دانشجو برای سال 93-94 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به دو شیوه انجام خواهد شد. شیوه اول پذیرش دانشجو بر اساس نمره آزمون و اعمال سوابق تحصیلی(75 درصد نمره آزمون و حداکثر تا 25 درصد سوابق تحصیلی دیپلم با تاثیر قطعی) و اولویت کد رشته ها انجام می گیرد.
وی ادامه داد: شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو به این شیوه در بخش اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده است کلیه داوطلبان آزمون سال 93 که ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده اند بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته می باشند می توانندضمن مطالعه کلیات و ضوابط پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 93-94 مندرج در دفترچه راهنما و بخش اول دفترچه راهنما بر اساس آزمون گزینش در آن صورت می گیرد و در صورت تمایل به انتخاب کد رشته های دفترچه راهنما رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی منحصرا گزینش برای این رشته ها انجام می شود، نسبت به مطالعه بخش مذکور اقدام کنند.
توکلی تصریح کرد: این قبیل داوطلبان می توانند 150 کد رشته از میان کد رشته های گروه های آزمایشی مجاز بر اساس آزمون و یا تعدادی از کد رشته محل های تحصیلی بر اساس آزمون را انتخاب و در صورت تمایل تعداد دیگری از کد رشته محل های تحصیلی(پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) را انتخاب و مجموعا کد رشته های بخش اول و دوم حداثکر تا 150 کد رشته محل را انتخاب و این کد رشته ها را به ترتیب علاقه مرتب کرده و در فرم انتخاب رشته تا پایان فردا چهارشنبه 22 مردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته ها اقدام کنند.
به گفته وی، تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 21 مردادماه تعداد 237 هزار و 280 داوطلب اقدام به انتخاب رشته کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به شیوه دوم پذیرش داوطلب در آزمون سراسری نیز گفت: پذیرش دانشحو بر اساس سوابق تحصیلی سال سوم آموزش متوسطه است علاوه بر داوطلبانی که در آزمون سال 93 ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر بودند در صورت تمایل می توانند تعدادی از 150 کد رشته محل های انتخابی از میان کد رشته های بخش دوم دفترچه راهنما را انتخاب کنند.
وی افزود: این قبیل داوطلبان می توانند 150 کد رشته محل را از گروه آزمایشی انتخابی از بخش دوم رشته های تحصیلی که پذیرش آن بر اساس سوابق تحصیلی است کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب علاقه مرتب و در فرم انتخاب رشته درج کنند.
توکلی اضافه کرد: این قبیل افراد شامل داوطلبانی از قبلی افرادی که در آزمون سال 93 ثبت نام کرده اند ولی در جلسه آزمون غایب بوده اند، داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کد رشته هایی که گزینش آن ها منحصرا در سوابق تحصیلی بوده اند می شود. تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 21 مردادماه تعداد 6 هزار و 985 نفر در این رابطه اقدام کرده اند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن