تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحي، اجرا و فاينانس زمينه‌هاي همكاري قم و شركت‌هاي چيني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۰ب.ظ)
شهردار قم: طراحي، اجرا و فاينانس زمينه‌هاي همكاري قم و شركت‌هاي چيني است شهردار قم گفت: طراحي، اجرا و فاينانس زمينه‌هايي هستند كه استان قم آمادگي انعقاد قرارداد با شركت‌هاي چيني داراي شرايط لازم را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در ديدار با سفير چين با اشاره به مراودات گسترده ميان ايران و چين اظهار كرد: پس از سفر رئيس مجلس ايران به چين كه نماينده قم در قوه مقننه محسوب مي‌شود، همكاري ميان قم و استان‌هاي مختلف قم هم گسترش يافته است.
وي افزود: تاكنون دو مورد از توافقات صورت گرفته با چين به مراحل خوبي رسيده و نتايج آن در حال آشكار شدن است.
شهردار قم با بيان اينكه از سفارت چين در جمهوري اسلامي مي‌خواهيم براي اجرايي شدن توافقات همكاري لازم را داشته باشد گفت: در مورد فاينانس كه وعده اختصاص بخشي از توافقات صورت گرفته ميان رئيس جمهور چين و رئيس مجلس ايران به قم داده شده، پروژه‌هايي را در نظر گرفته‌ايم.
وي ادامه داد: طراحي، اجرا و فاينانس زمينه‌هايي هستند كه استان قم آمادگي انعقاد قرارداد با شركت‌هاي چيني داراي شرايط لازم را دارد؛ از جمله اين موضوعات مي‌توان به قطار شهري، مجموعه‌هاي شهري و تفريحي، طرح‌هاي عمراني و نيز مجتمع‌هاي تجاري و هتل‌هاي چند ستاره اشاره كرد كه آمادگي انعقاد قرارداد با شركت‌هاي چيني را داريم.
دلبري با اشاره به پيشنهاد احداث تراموا براي قم از سوي شهرداري گفت: تسهيل در اجراي پروژه‌ها و توافقنامه‌هايي كه با شركت‌هاي چيني به امضا رسيده از ديگر درخواست‌ها از سفير چين است.
شهردار قم اضافه كرد: مجموعه نهادهاي قم شامل استانداري، اتاق بازرگاني و شهرداري آمادگي همكاري بيشتر با شركت‌هاي چيني را دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن