تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799472008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی ساری: کشاورزان مراقب شکارچیان حیوانات اهلی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی ساری: کشاورزان مراقب شکارچیان حیوانات اهلی باشند ساری-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری باند شکار حیوانات اهلی به ویژه گاو میش ها در مناطق جنگلی و مرتعی خبر داد و گفت: پس از گزارش چند مورد ناپدید شدن چندین راس گاو ،احشام و ماکیان روستاییان به پاسگاه های بخش های دوانگه و چهاردانگه ، عملیات جستجو شکارچیان آغاز شد.


سرهنگ ˈ یار علی نیازی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: ماموران با مشکوک شدن نسبت به پایین بودن قیمت گوشت گوسفند و گاو در چند قصابی داخل شهر و روستاهای اطراف ،متوجه کشتار غیر قانونی حیوانات اهلی شدند.
وی با بیان اینکه این باند شکار حیوانات اهلی دارای مجوز حمل سلاح برای شکار خوک بودند، ادامه داد: این افراد به بهانه شکار ، حیوانات اهلی را شکار و با قیمت کم عرضه می کردند.
سرهنگ نیازی به دهیاران و شورای اسلامی روستاها به ویژه روستاییان مناطق ییلاقی توصیه کرد مراقب افرادی که خود را به عنوان شکارچیان خوک با هدف جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی معرفی می کنند، باشند.
فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری باند سارقین سیم های برق خبر داد و ادامه داد: از این باند سرقت سه تن انواع سیم کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این باند چهار نفره مجهز به ابزار و ادوات پیشرفته ،خودرو تند رو ،سلاح گرم شکاری و با برنامه ریزی اقدام به سرقت می کردند، بیان داشت: این افراد با پوشیدن لباس مخصوص ماموران برق ،سیم های حاشیه شهرها و کابل های برق روستاها و بمپ چاه آب را سرقت می کردند.
وی با بیان اینکه بخشی از سیم ها مربوط به کابل های برق زمین های کشاورزی است، گفت: مالباختگان سیم و کابل برق می توانند به پاسگاه محل زندگی خود مراجعه کنند.
فرمانده نیروی انتظامی ساری همچنین به دستگیری باند سرقت لوازم داخل خودرو اشاره کرد و گفت: این افراد سرقت لوازم داخل 33اتومبیل را اعتراف کردند.
نیازی از دستگیری یک سارق مرد زن نما در ساری نیز خبر داد و گفت: این سارق با پوشش لباس زنانه اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کرده است.
وی از شهروندان خواست تا مقولات ایمنی خودروها را رعایت کنند و گفت: شماری از سارقین با اجاره کردن منازل مجردی به صورت گروهی اقدام به دزدی می کنند که باید مراقب باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری از شکل گیری پلیس افتخاری در روستاها خبر داد و بیان داشت: تا کنون 400نفر از دهیاران ، اعضای شورای اسلامی ،کارکنان بخشداری ها و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان پلیس افتخاری روستاها ثبت نام کردند.
نیازی با اشاره به وجود پنج پلیس محله در شهر ساری ،اظهار داشت: با به کارگیری پلیس محله سرقت و خلاف در این محلات به صفر رسیده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 17درصد سرقت کاهش یافته است، ادامه داد: در این مدت 247درصد افزایش کشف و 111درصد دستگیری مجرمین نیز افزایش یافته است.
نیازی به نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی روستاها و مناطق مهم تجاری شهرها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تمامی نقاط مهم و حساس تجاری و اقتصادی شهر ساری به دوربین مداربسته مجهز و تحت کنترل پلیس قرار دارد.ک/3
2585/506



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن