تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803096539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسناد جنایت صهیونیست منتشر شد/ شمار شهدای فلسطینی ۱۹۴۱ نفر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اسناد جنایت صهیونیست منتشر شد/ شمار شهدای فلسطینی ۱۹۴۱ نفر


دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه فاش کرد اسنادی در اختیار دارد که ثابت می کند نیروهای صهیونیستی در حملات اخیر خود به نوار غزه از شهروندان به ویژه کودکان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده اند.   
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این مرکز حقوقی در بیانیه ای اعلام کرد در ویدیوهایی که گروه "مدیا تاوان"‌ تهیه کرده و صحت آنها تایید شده است، مشاهده می شود نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از غیر نظامیان و کودکان به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند و به عمد آنان را می کشتند؛ این اتفاق به ویژه در شهر خزاعه در شرق خان یونس (جنوب نوار غزه) رخ داده است.

غزه

غزه

شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه 1941 نفر شهید و 9886 نفر نیز زخمی شده اند. این شبکه تلویزیونی عصر دوشنبه از زخمی شدن ده فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در محله قبلان درجنوب شهر نابلس درکرانه غربی خبر داد. بیمارستان های غزه به علت شمار زیاد زخمی ها و کشته ها با شرایط بسیار دشواری روبرو هستند.

در پاسخ به حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها، گردان‌های قسام، قدس و ناصر صلاح الدین پیش از اجرایی شدن آتش بس 72 ساعته؛ تل آویو، پایگاه‌های نظامی اشکول و برخی شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف شلیک موشک های 107 و ام-75 قرار دادند.

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره احتمال شیوع بیماری‌ها در غزه

وزیر بهداشت فلسطین در دیدار با مدیر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت گزارشی از خسارات مراکز بهداشتی درمانی و تلفات جانی کادر درمانی و امدادرسانی درپی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ارائه کرد. جواد عواد با اشاره به اختلال در برنامه زمان‌بندی واکسیانسیون در غزه هشدار داد این رخداد ممکن است سبب بروز بیماری‌هایی چون فلج اطفال، سل و حصبه در نوار غزه شود که سال هاست در فلسطین مشاهده نشده است.

همزمان سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد کمیته ای را برای تحقیق درباره جنایات جنگی در غزه  تشکیل داده است. پیشتر ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده بود رژیم صهیونیستی در حمله به غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.
شهادت نوجوان فلسطینی

شهادت کودکان فلسطینی
روز دوشنبه هزاران نفر در تشییع یک جوان فلسطینی که از سوی نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسیده بود  شرکت کردند. شهادت جوانان  فلسطینی عزم فلسطینیان را برای آغاز انتفاضه سوم استوارتر کرده است.
خالد مشعل، مسئول دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، با تاکید بر خواسته‌های این جنبش برای رسیدن به توافق آتش بس پایدار در مناقشه با رژیم صهیونیستی گفت: آتش بس 72 ساعته که یکشنبه با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق حاصل شد، یکی از شیوه هایی است که برای به نتیجه رساندن مذاکرات و کمک رسانی بشر دوستانه صورت می گیرد.وی با تاکید بر رفع محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها و بندر ساحلی غزه گفت: هدف ما این است که خواسته‌های فلسطینیان بر آورده شود و نوار غزه بدون محاصره به زندگی ادامه دهد؛ ما بر این هدف تاکید داریم و در صورت تعلل رژیم صهیونیستی و ادامه حملات، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی برای مقاومت در غزه و در صحنه سیاسی و رویارویی با هر نوع احتمالی آماده هستند.  گفتگوهای غیرمستقیم مذاکره کنندگان رژیم صهیونیستی  با گروه های فلسطینی با میانجی گری مصر برای پایان دادن به جنگ غزه و تبدیل آتش بس موقت به دائم از روز گذشته در قاهره آغاز شده است.دو طرف شامگاه یکشنبه با برقراری آتش بس 72 ساعته برای ازسرگیری مذاکرات موافقت کرده بودند. گروه های فلسطینی هرگونه آتش بس دائم را منوط به لغو محاصره غزه و عقب نشینی کامل نظامیان صهیونیست از غزه می دانند.
وزارت امور خارجه مصر در بیانیه ای از هر دو طرف خواست از این آتش بس برای ازسرگیری مذاکرات غیر مستقیم صلح و تلاش در جهت دستیابی به موافقت‌نامه آتش بس جامع و پایدار استفاده کنند.  
دانلود  

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن