تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820549197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد کازرون درطرح اکرام،مقام اول را در فارس کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیته امداد کازرون درطرح اکرام،مقام اول را در فارس کسب کرد شیراز- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: این نهاد در پایان سال 92 با جذب بیش از یک ونیم میلیارد تومان در طرح اکرام مقام اول را در استان فارس کسب کرد.


به گزارش ایرنا، پرویز شفیعی در جمع خبرنگاران افزود: در سال 92 تعداد چهار هزار و 182 نفر، حامی و سرپرستی 745 نفر یتیم تحت پوشش این نهاد را با پرداخت مبلغ بیش از یک ونیم میلیارد تومان عهده دارشدند.
وی گفت:در چهار ماه اول امسال تعداد358 حامی جدید با پرداخت بیش ازیکصد میلیون تومان به حامیان کمک کردند.
شفیعی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و 582 حامی 758 یتیم را سرپرستی می کنند.
وی گفت در ایام ماه مبارک رمضان افزون بر چهار میلیاردو سیصد میلیون ریال از کمکهای مردمی به نیازمندان در فصلهای مختلف شامل سبد کالا غذای گرم افطاری ومواردی دیگر کمک شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: این میزان کمک در ماه رمضان نسبت به سال گذشته 70 در صد افزایش دارد.
وی همچنین اضافه کرد: در سال 92 از 32 هزار صندوق جمع آوری صدقات که در سطح شهر منازل ومغازه ها وادارات نصب شد بیش از یک میلیاردو ششصد میلیون تومان جمع آوری شد که در سرفصل های مربوط شامل کارهای عمرانی مدجویان، تعمیر مسکن ، درمان، امورفرهنگی و پرداخت وام های اشتغال وسایرموارد هزینه شد.
شفیعی گفت: امسال تعداد صندوق ها به 32 هزارعدد افزایش یافته است که در چهار ماه اول امسال افزون برپانصد میلیون تومان جمع آوری شده است.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب استان فارس قرار دارد.ک/2
7372/675



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن