تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804579065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگار با قلم خود می تواند نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار باقر شهر: خبرنگار با قلم خود می تواند نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا کند شهرری - ایرنا - شهردار باقر شهر گفت: خبرنگار با قلم خود می تواند یک کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد یا در اقتصاد یک کشور بحران ایجاد کند.


به گزارش ایرنا، سعید استاد فرج عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات شهرداری باقر شهر برگزار شد، افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسوولان هستند و با توجه به رسالت خویش اطلاع رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران مومن و متعهد سربازان جنگ نرم و در مقابل غول های رسانه ای غرب هستند و باید با رسالت و تعهد خویش به افشاگری آنان و آگاه سازی سالم بپردازند.
استاد فرج تصریح کرد: کار خبرنگاری فعالیتی تخصصی است که امانت داری را باید سر لوحه کار خویش قرار دهد و همچنین حفظ مسائل ارزشی اسلام و نظام را رعایت نمایند.
شهردار باقر شهر تصریح کرد: بزرگترین رسالت خبرنگار صداقت در نحوه و تنظیم و انعکاس صحیح اخبار است.
وی در این مراسم با گرامیداشت شهدای عرصه خبر و تبریک روز خبرنگار، از خبرنگاران شهرستان ری خواست با اطلاع رسانی صحیح مشکلات و کمبودهای باقرشهر را بیش از گذشته بیان کنند.
استاد فرج با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: خبرنگاران خاکریز نخست جبهه فرهنگی هستند که باید با قلم خود و بیان حقایق علیه جنگ نرم دشمنان اقدام کنند.
وی با بیان این که در دنیای امروز، رسانه ها در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه بسیار تاثیر گذار هستند، افزود: خبرنگار می تواند یک کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد یا کشور را به بحران اقتصادی دچار کند.
شهردار باقر شهر تصریح کرد: امروز در دنیای دیپلماسی نیز همینگونه است و بسیار سیاست مدارانی وجود دارند که اگر قرار است کاری انجام دهند، آن را در رسانه مطرح می کنند و براساس بازخورد آن در جامعه و مسوولان، اقدامات خود را انجام می دهند.
وی تصریح کرد: در این برهه از زمان حقوق مستضعفان توسط مستکبران و چپاولگران تضییع شده است، لذا رسالت خبرنگاران در برابر احقاق حق مستضعفان بسیار سنگین است و باید مشکلات این بخش را اطلاع رسانی کنند.
استاد فرج افزود: خبرنگاران باید به مهارت و دانش خبرنگاری مجهز شوند و همراه با دقت و بصیرت لازم اقدام به اطلاع رسانی کنند.
وی اظهار داشت: هم اکنون دشمنان این نظام که ارزش های اسلامی را مورد هدف گرفته اند از جنگ سخت دست برداشته و با راه اندازی رسانه های مجازی بیشتر سرمایه خود را برای حمایت از رسانه های معاند بکار گرفته اند.
وی وحدت و تعامل را رمز موفقیت یک جامعه برشمرد و افزود: رسانه ها در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه نقش ارزنده ای ایفا می کنند که خوشبختانه در شرایط کنونی شاهد وفاق و همدلی بسیار خوبی در شهرستان هستیم.
شهردار باقرشهر با بیان این که رسانه ها باید خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار را به اطلاع مردم برسانند، تصریح کرد: اطلاع رسانی مردم از فعالیت های انجام شده روحیه خودباوری و اعتماد را در جامعه فراهم می کند.
687/ 699



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن