تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستادگی دربرابررژیم صهیونیستی نشان از روح آزادگی ملت فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایستادگی دربرابررژیم صهیونیستی نشان از روح آزادگی ملت فلسطین است شهرری- ایرنا- مسوول اموربانوان فرمانداری شهرستان ری گفت: پایداری و ایستادگی امروز مردم غزه در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی نشانگر وجود روحیه آزادگی در ملت مظلوم فلسطین است.


به گزارش ایرنا، مریم رضایی روز دوشنبه در جلسه کارگروه بانوان شهرستان ری اظهار داشت: کشتار وحشیانه کودکان و زنان بی دفاع مظلوم غزه نشانه ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی در برابر حملات جان برکفان مقاومت است.
وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی یزیدیان زمان هستند که از فطرت و سرشت انسانی فاصله گرفته وبه کشتار کودکان بی دفاع و مظلوم افتخار می کنند.
رضایی تاکید کرد: رهایی ملت فلسطین و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی مستلزم اتحاد و همبستگی کشورهای مسلمان است و رژیم صهیونیستی همانند یک غده سرطانی است.
این گزارش حاکیست، مسوول اموربانوان فرمانداری شهرستان ری در این جلسه گزارشی نسبت به ویژگی های انتخاب دختران برتر در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی و برنامه های دهه کرامت وتکمیل بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار برای نمایندگان بانوان دستگاههای اجرایی ارایه کرد.
1194 / 1417



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن