تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804451553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسطین وغزه یک مساله اسلامی،انسانی وعربی است/حکام عربی کوتاهی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روحانی برجسته اهل سنت: فلسطین وغزه یک مساله اسلامی،انسانی وعربی است/حکام عربی کوتاهی کردند زاهدان- ایرنا- نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع فلسطین و غزه یک مساله انسانی، عربی و اسلامی است ولی متاسفانه سران عرب در این زمینه خیلی کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نمی کنند.


به گزارش ایرنا، مولوی ˈنذیراحمد سلامیˈ روز دوشنبه در تجمع اعتراض آمیز اعضای سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان در میدان فلسطین زاهدان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: مساله فلسطین و غزه یک مساله انسانی است به این معنی که تمام انسانهای با وجدان، آگاه و بیدار وظیفه دارند در مقابل این جنایت های ددمنشانه رسالت شان را انجام دهند.
وی اظهارداشت :مردم فلسطین و غزه پیروزند زیرا تمام مردم دنیا به جز سران کشورها، فارغ از دین و آیین و مسلک این جنایت را محکوم می کنند.
وی ادامه داد: این مساله یک جریان عربی است زیرا عرب ها به خاطر اشتراک مذهبی، زبانی و جغرافیایی وظیفه دارند بیش از دیگر مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین نقش داشته باشند.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فلسطین و غزه همچنین یک مساله اسلامی است که در این زمینه همه مسلمانان باید احساس وظیفه کنند و خوشبختانه مسلمانان و توده های اسلامی با انجام راهپیمایی و تظاهرات حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرده اند اما حکام اسلامی خیلی در این زمینه کوتاهی می کنند.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم غزه و فلسطین با فداکاری هایی که انجام می دهند نیازی به تعریف ما ندارند هر چند که رفتار و فداکاری آنان ستودنی است اما خداوند و پیامبر (ص) آنان را ستوده اند زیرا کسانی که خدا و پیامبر را باور دارند از خود استقامت نشان می دهند.
مولوی سلامی اظهار داشت: تردیدی نیست در جنگ های امروزی طرفین از جنبه های مختلف ضرر می کنند اما پیروزی از آنِ گروهی است که اهدافش حق و حقیقت است و به آن می رسد و بازنده کسی است که به اهداف خود نمی رسد که در جنگ غزه، رژیم صهیونیستی هر اندازه که بمباران کند به اهدافش نخواهد رسید و بازنده این جنگ نابرابر است و برنده نهایی این جنگ نا برابر به گفته قرآن مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند.
وی خاطر نشان کرد: هیچ چیزی برای انسان از مرگ و ویران شدن خانه و کاشانه خطرناک تر نیست اما امروز ما در غزه شاهد این هستیم که مردم بیگناه و مظلوم این سرزمین هر روز فرزندان و خانواده خود را از دست می دهند اما روز به روز مقام تر می شوند.
وی تصریح کرد: جریان مقاومت جریانی است که باید به مسلمانان قوت دهد و باعث شود آنان در باره مقاومت فلسطین و غزه اندیشه کنند زیرا آیات خدواندی در حال مصداق پیدا کردن است.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غزه سرمایه عزت مسلمانان است افزود: مردم غزه در خط مقدم مقاومت هستند و اگر آنان مقاومت نکنند و به رژیم اشغالگر فرصت دهند این رژیم غاصب فتح کشورهای اسلامی را در سر می پروراند.
مولوی سلامی ادامه داد: رژیم صیهونیستی هرگز موفق نخواهند شد زیرا مردم غزه در خط مقدم جبهه هستند و بقیه مسلمانان نیز باید به هر نحوی که برای آنها مقدور است از مردم غزه حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، اعضای سازمانهای مردم نهاد سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، در میدان فلسطین زاهدان تجمع کردند. ک/2
7312 / 653 / 1539



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن