تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: افتخارآفرینی کسب رتبه های برتر کنکور باید حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان: افتخارآفرینی کسب رتبه های برتر کنکور باید حفظ شود رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با تبریک و تجلیل از رتبه های برتر کنکور استان، حفظ این افتخارآفرینی ها را با اهمیت دانست و گفت: باید زمینه حضور و فعالیت بیشتر این نخبگان در کشور و به ویژه استان فراهم شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با خروج دانش آموختگان به خارج از کشور که برای تحصیل و کسب مدارج عالی باشد، مخالف نیستم، افزود: هر خروجی، فرار نیست اما باید پس از تکمیل تحصیلات، زمینه فعالیت آنها و بهره گیری از توان علمی و اندیشه آنان در کشور فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از این دانش آموزان برای بهره گیری از امکانات دچار سختی هایی شدند، اظهار کرد: باید برای گسترش تحصیلات و استفاده از توان و استعداد دانش آموزان، فضایی باز ایجاد کنیم تا دانش آموزان با آرامش خاطر و به دور از استرس و نبود امکانات، بتوانند تحصیلاتشان را به پایان برسانند .
نجفی با قدردانی از مجموعه آموزشی استان؛ پشتکار، برنامه ریزی دانش آموزان و خانواده های آنان را در موفقیت آنها بسیار مهم دانست و گفت: باید فضای مناسبی برای تمامی دانش آموزان و دانش پژوهان در دانشگاه ها فراهم شود تا بتوانیم در آینده از تمامی این اندیشه ها در پیشرفت کشور بهره بگیریم.
نجفی با اشاره به کسب بیشتر رتبه اظهار کرد: با توجه به استعداد خوبی که در رشته ریاضی فیزیک در گیلان وجود دارد، در آن بخش کمرنگ هستیم.
** با برنامه ریزی مدون باید کسب رتبه های برتر تک رقمی را استمرار ببخشیم
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این جلسه با تبریک به رتبه های برتر کنکور و خانواده هایشان گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش گیلان، پنج نفر از این استان رتبه های برتر کنکور را کسب کردند.
ˈمهدی حاجتیˈ افزود: این افراد به دلیل خودباوری، اعتماد به نفس و با پشتکار و زحمات روسای آموزش و پرورش، مدیران و دبیران و پیگیری خانواده هایشان توانستند موفق شوند و این افتخار را برای استان به ارمغان آورند.
وی با بیان اینکه پرچم افتخار کسب رتبه های برتر اول، دوم، پنجم، هشتم و چهاردهم در استان به اهتزاز درآمده، گفت: باید با سیاستگذاری درست و برنامه ریزی مدون، کسب رتبه های برتر در استان را در سال های آینده حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از استان ها چندین برابر استان گیلان داوطلب داشتند اما دانش آموزان این استان توانستند به این موفقیت نائل شوند از این رو، گیلان از نظر تیمی مقام سوم را کسب کرده است.
سید شایان پورمیربابایی رتبه اول، آناهیتا نجفی رتبه دوم، فراست رجبی نیاسانی رتبه هشتم، امیرحسین مرتضایی رتبه یازدهم رشته تجربی و سبحان حیدری راد رتبه چهاردهم کشوری در رشته ریاضی فیزیک را به دست آورده اند.
استاندار گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور پنج رتبه برتر استان و خانواده هایشان برگزار شد، با لوح تقدیر از آنان قدردانی کرد.ک/2
7296 / 695



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن