تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتراک اهداف سازمان ملل و معاونت جوانان وزارت ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اشتراک اهداف سازمان ملل و معاونت جوانان وزارت ورزش تهران - ایرنا - نماینده صندوق جمعیت ملل متحد با اشاره به اشتراک اهداف سازمان ملل و معاونت جوانان وزارت ورزش گفت: زمینه های همکاری بین این صندوق و معاونت جوانان فراهم است.


به گزارش ایرنا از وزارت ورزش وجوانان، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی جوانان، میزبان «هولکی اوز» نماینده صندوق جمعیت ملل متحد بود.
نماینده صندوق جمعیت ملل متحد با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری بر روی جوانان و فراهم کردن فرصت ها برای رفع نیاز آنان در جامعه گفت: یکی از اهداف و حوزه های کاری سازمان ملل، جوانان و رفع نیازهای آنان است.
هولکی اوز، دغدغه های ایران را برای این قشر همگام با برنامه های سازمان ملل دانست و افزود: دغدغه های شما برای ما اهمیت دارد.
وی با اشاره به جمعیت جوان ایران تاکید کرد: ایجاد زمینه مشارکت و مسوولیت پذیری جوانان، یکی از وظایف اصلی صندوق است.
هولکی اوز ادامه داد: انتظار جوانان باید شنیده شود و در فرایند تصمیم گیری خواسته های آنها مورد توجه قرار گیرد.
نماینده صندوق جمعیت ملل متحد محور فعالیت امسال سازمان ملل را سلامت فکری عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیتی که شما برای سلامت فکری جامعه قائل هستید، همکاری صندوق جمعیت با وزارت ورزش و جوانان در این بخش بسیار مفید است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش نیز در این دیدار گفت: نگاه ما در حوزه جوانان، غفلت از جوانان و نیازهایشان نیست.
«محمود گلزاری» با بیان اینکه جوانان را نیرویی سرکش و غیر قابل کنترل نمی دانیم، افزود: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای جوانان به کار خواهد بست.
وی توجه به مشارکت های اجتماعی، توجه به ازدواج و خانواده، اوقات فراغت جوانان و همچنین در نظر گرفتن سلامت روان و حساس سازی در مورد آسیب های اجتماعی را از جمله دغدغه های وزارت ورزش و جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد، که صندوق جمعیت ملل متحد همکاری خوبی در این زمینه با وزارت ورزش و جوانان داشته باشد.
اجتمام ** 3377 ** 1071



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن