تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز داوری مرحله كشوری بخش دانش آموزی شانزدهمين جشنواره جوان خوارزمی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دانش و فناوری
آغاز داوری مرحله كشوری بخش دانش آموزی شانزدهمين جشنواره جوان خوارزمی
معاون دانش پژوهان جوان و دبير بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی از آغاز مرحله كشوری بخش دانش آموزی شانزدهمين جشنواره جوان خوارزمی با داوری 1049 طرح در 16 گروه علمی خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن ساعي دهقان با اعلام این خبر افزود: در بخش دانش آموزي شانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي حدود 25 هزار دانش آموز با ارائه بيش از 20،000 طرح در 16 گروه علمي برق و الكترونيك، كامپيوتر، مكانيك، مكاترونيك، عمران، علوم زيستي و پزشكي، كشاورزي و منابع طبيعي، فيزيك و نجوم، شيمي، نانوتكنولوژي، رياضي، زبان و ادبيات فارسي، علوم ديني و قران پژوهي، علوم اجتماعي و روان شناسي، هنر و معماري و ساير رشته ها شركت كردند كه پس از داوري در سطح پژوهش سراهاي دانش آموزي، شهرستان ها ، مناطق و دبيرخانه جشنواره جوان خوارزمي ادارت كل آموزش و پرورش استان ها، تعداد 1049 طرح به مرحله كشوري راه پيدا كردند. دبير بخش دانش آموزي جشنواره خوارزمي افزود: با تفكيك گروههاي داوري طرح هاي  راه يافته به مرحله كشوري جشنواره شامل برق و الكترونيك: 63، كامپيوتر: 23، مكانيك: 111، مكاترونيك: 32، عمران: 15، علوم زيستي و پزشكي: 122، كشاورزي و منابع طبيعي: 47، فيزيك و نجوم: 41، شيمي: 56، نانوتكنولوژي: 51، رياضي: 27، زبان و ادبيات فارسي: 191، علوم ديني و قران پژوهي: 44، علوم اجتماعي و روان شناسي: 62، هنر و معماري: 144، ساير رشته ها: 20 طرح هستند. معاون دانش پژوهان جوان درباره زمان ارائه طرح هاي برگزيده استاني به ستاد جشنواره گفت: طرح ها در تاريخ هاي 11 و 12 مرداد توسط دبيران جشنواره استان ها به ستاد جشنواره تحويل و پس از بررسي مستندات، طرح ها در تاريخ 15 مرداد به مسئولان گروه هاي داوري ارائه شد. وي اظهار داشت: نتيجه اوليه داوري در تاريخ 22 مرداد اعلام و داوران استاني طي روزهاي 28 و 29 مرداد ماه به دفاع از طرح هايي كه به مرحله دفاع داوران رسيده، مي پردازند. همچنين داوران استاني مي توانند از طرح هايي كه مورد پذيرش قرار نگرفتند، با هماهنگي قبلي و به منظور تجديدنظر دفاع کنند، كه نتيجه اين مرحله از داوري در دوم شهريور ماه اعلام خواهد شد.


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن