تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: برگزاری انتخابات میان دوره مجلس در حوزه تفت قطعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: برگزاری انتخابات میان دوره مجلس در حوزه تفت قطعی است یزد - ایرنا - فرماندار تفت از قطعی شدن برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.


به گزارش ایرنا محمود زارع روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گفت: انتظار می رود همه دستگاهها در زمینه برگزاری انتخابات موفق و سالم در سطح شهرستان همکاری لازم را با ستاد انتخابات به عمل آورند.
زارع همچنین یاد و خاطره حجت الاسلام یحیی زاده، نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را گرامی داشت.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهدای بزرگوار الگویی همیشگی و جاویدان برای خدمتگزاران به مردم و چراغ راهی برای رسیدن به رضایت الهی و به تبع آن، جلب رضایت خلق خدا هستند.
وی هفته دولت را فرصت ارزشمندی برای معرفی دستاوردها و اقدامات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارزیابی کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هفته دولت، امسال با شعار ˈآرامش و امیدˈ از 24 مردادماه لغایت 8 شهریورماه گرامی داشته خواهد شد.
فرماندار تفت با بیان این که در دولت تدبیر و امید با همراهی همدلانه مردم و مسوولان گامهای خوب و اساسی در عرصه های مختلف برداشته شده است ادامه داد: به رغم مشکلات اقتصادی و فشار ناشی از تحریمها، اقداماتی اساسی و سازنده ای در حوزه های اقتصادی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور برداشته شده است و بر اساس اعلام کارشناسان امر، همزمان با کاهش نرخ تورم، کشور از شرایط رکود خارج شده است.
فرماندار تفت با اشاره به جایگاه رفیع و والای نماز سیاسی عبادی جمعه از بخشداران خواست تا با حضور در این مراسم ها به تشریح و تبیین دستاوردهای دولت بپردازند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر پیگیری برای جذب اعتبارات دستگاهها، دقت در انتخاب پیمانکاران توانمند برای انجام پروژه ها، همکاری بیشتر روابط عمومی ادارات با رسانه ها و.... تاکید کرد.
پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری هم در این نشست با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان گفت: انتخابات حماسی و قابل تامل 24 خردادماه فضای تازه ای را برای رشد و تعالی کشور در بخش های مختلف فراهم آورده است.
وی یکی از مهم ترین شعار های دولت را ˈامید ˈعنوان کرد و گفت: شرایط کشور به نحوی بود که مردم نیازمند امید، نشاط و انرژی مجددی بودند و افق روشنی را جستجو می کردند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این امر محقق گردید که باید تداوم یابد.
وی تاکید کرد: همه باید در مسیر امید افزایی و دمیدن روح امید در جامعه گام بردارند.
این مسوول ارائه گزارش عملکرد دولت را حق طبیعی مردم عنوان کرد و گفت: امروز با نسل سوم انقلاب مواجه هستیم که این نسل گفتمانی مخصوص خود را دارد که این موضوع باید در ارائه گزارشات به مردم مدنظر قرار گیرد.
پاک طینت افزود: نسل امروز دغدغه های جدیدی دارد که باید با گفتمان مخصوص آنها به این دغدغه ها پاسخ داده شود و افق روشنی را برای آنان ترسیم کنیم.ک/3
7547/650



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن