تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف کالای قاچاق در استان یزد 126 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشف کالای قاچاق در استان یزد 126 درصد افزایش یافت یزد - ایرنا - دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز یزد از افزایش 126 درصدی کشف کالای قاچاق در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.


به گزارش ایرنا ˈاحمد ترحمیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران این استان ارزش کالای قاچاق کشف شده در سه ماهه نخست امسال در استان را 27 میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی در سال گذشته نیز در مجموع، 399 پرونده قاچاق کالا به ارزش 466 میلیارد ریال در استان تشکیل شد.
وی بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان را به ترتیب پوشاک، منسوجات، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، قطعات خودرو و موتورسیکلت اعلام کرد.
ترحمی مدعی شد: 90 درصد طلا و جواهرات خارجی که در جواهر فروشی ها و واحدهای زرگری این استان عرضه می گردد به صورت قاچاق وارد می شود.
وی، پنج گلوگاه را بعنوان محل های کنترل ورود و خروج کالای قاچاق در استان نام برد که شامل ایستگاه های انتظامی شهید مدنی، خاتم الانبیاء، فراغه، ساغند و عقدا است.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز یزد اظهار داشـت: 45 درصد کشفیات کالاهای قاچاق در این استان مربوط به ایستگاه شهید مدنی است.
به گفته وی سهم ایستگاههای خاتم الانبیاء، فراغه و ساغند هم به ترتیب 20، 10 و پنج درصد است ضمن آنکه 20 درصد کشفیات هم توسط عوامل اطلاعاتی و انتظامی انجام میشود.
وی تخریب اقتصاد کشور، بیکاری، لطمه خوردن تولیدات داخلی، محروم شدن کشور از درآمدهای باالقوه، رواج واسطه گری، ایجاد اشتغال ناسالم، فرار مالیاتی، تورم، رکود و فقر را از جمله پیامدهای قاچاق کالا برشمرد.
این مسوول، قاچاق احشام، دام و سموم کشاورزی را هم از جمله مواردی ذکر کرد که از داخل استان به خارج از این خطه انجام میشود.
وی همچنین نسبت به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی بعلت غیر بهداشتی بودن که خود ناشی از نامعلوم بودن شرایط نگهداری آنهاست هشدار داد. ک/2
650



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن