تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری به اردبیل سفر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایندگان اردبیل خبر دادند: رییس جمهوری به اردبیل سفر می کند اردبیل - ایرنا - کمال الدین پیرموذن و مصطفی افضلی فرد دو نماینده مردم شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از سفر ییس جمهوری به اردبیل در روز 29 مرداد ماه جاری خبردادند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این سفر قرار بود که پنج شنبه هفته جاری انجام شود اما بنابه صلاحدید و برای داشتن زمان کافی جهت بررسی بیشتر مسایل و مشکلات استان به روز 29 مرداد ماه موکول شد.
وی ابراز امیدواری کرد که سفر دکتر روحانی به اردبیل موجب خیر و برکت برای استان اردبیل باشد.
مصطفی افضلی فرد نیز روز یکشنبه در گفت و گویی با خبرنگاران گفت : این سفر به اردبیل که در ادامه سفرهای استانی آقای روحانی به استان ها است امیدواریم برای استان اردبیل پر خیر و برکت باشد.
وی گفت: سفر رییس جمهوری به اردبیل فرصت بسیار خوبی است که مدیران و مردم این استان بتوانند از آن به نحو مطلوب برای رفع معضل ها و کاستی ها و نیز پیشرفت هرچه بیشتر منطقه استفاده کنند.
وی افزود: آقای روحانی به طور قطع با انگیزه آشنایی هرچه بیشتر با مشکل های مردم و رفع آنها به اردبیل سفر
می کند اما اگر نتوانیم از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنیم این ضعف مسوولان را می رساند چرا که باید دردهای موجود مردم را گفت و برای آنها درمان خواست.
وی مسایل استخدامی استان اردبیل را از جمله موارد مهمی دانست که باتوجه به اینکه رییس جمهور براساس قانون ، مسوول جذب نیرو در اداره ها و ارگان های دولتی است در این سفر از آقای روحانی درخواست خواهد شد.
افضلی فرد که به خاطر سانحه رانندگی هنوز بستری می باشد و روی تخت بیمارستان با خبرنگاران گفت و گو
می کرد همچنین با اشاره به این که از شش طرح راه آهن موجود در ایران تاکنون مسایل مربوط به فاینانس راه آهن میانه به اردبیل مصوب نشده این موضوع را نیز درخواست مهم از رییس جمهور در سفر به اردبیل عنوان کرد.
او گفت : بهره برداری از طرح مهم راه آهن سراسری اردبیل با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه از آرزوهای دیرینه مردم منطقه بوده و به موضوع حیثیتی برای آنها تبدیل شده که امیدواریم مورد توجه جدی مسوولان ذیربط قرار بگیرد.
وی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی طرح دیگری است که 10 میلیون دلار برای اجرای آن در نظر گرفته شده و قرار است توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا شود.
وی اظهار کرد: قرار بود این طرح اسفند پارسال آغاز شود اما هنوز از آن خبری نیست و با وجود این که وزارت نیرو تایید کرده معاونت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرده که باید به تایید این معاونت نیز برسد که امیدواریم هرچه زودتر این کار انجام شود.
وی منطقه آزاد تجاری ارس و منطقه ویژه گردشگری سرعین و چند مورد دیگر را از درخواست هایی ذکر کرد که قرار است در سفر آقای دکتر روحانی به اردبیل مطرح و پیگیری شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا این اولین سفر حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری به اردبیل خواهد بود.
592/530



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن