تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: با پایان مهلت ورود تانکرهای سوختی عراقی به کشورمان، عملیات ترانزیت سوخت عراق به بنادر جنوبی ایران از مرز پرویزخان ممنوع شد.


ˈافشین رضاییˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس توافق های صورت گرفته با طرف عراقی و پس از اینکه دو مهلت برای ورود تانکرهای عراقی در نظر گرفته شد، عملیات ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان باز هم متوقف شد.
به گفته وی، عملیات ترانزیت سوخت اقلیم کردستان عراق به بنادر جنوبی ایران اواسط تیرماه امسال بدنبال ایجاد ناامنی و شرایط نامساعد امنیتی در عراق و تهدید تروریست های داعش متوقف شده بود ولی از 31 تیر با درخواست طرف عراقی برای مدت 10 روز دوباره از سر گرفته شد.
رضایی ادامه داد: در این مهلت 10 روزه قرار بود شش هزار و 500 دستگاه تانکر سوخت عراقی که بارگیری کرده و منتظر ورود به کشورمان بودند بتدریج از مرز پرویزخان وارد کشور شده و محموله های خود را به بنادر جنوبی ایران منتقل و سپس به کشورشان باز گردند.
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه پس از 10 روز تنها نیمی از این تانکرها وارد کشورمان شدند، گفت: پس از آن یک مهلت دیگر برای ورود تانکرهای باقی مانده در نظر گرفته شد و در مجموع این دو مهلت تعیین شده تعدادی از این تانکرها (چهار هزار دستگاه) مجوز ورود پیدا کردند.
وی تاکید کرد: اکنون عملیات ترانزیت سوخت از این مرز رسمی متوقف است ولی در حال رایزنی هستیم تا مجوز دیگری برای ورود آن دسته از تانکرهای سوخت رسان عراقی که بارگیری کرده و در آنسوی مرز در انتظار ورود به ایران هستند، بگیریم.
رضایی افزود: ممنوعیت تردد در مرز پرویزخان فقط شامل تانکرهای ترانزیت سوخت است و این توقف هیچ ربطی به فعالیت صادرات کالا در مرزهای خسروی و پرویزخان شهرستان قصرشیرین ندارد و این فعالیت ها طبق روال گذشته در حال انجام است.
حدود دو هزار و 500 دستگاه تانکر سوخت رسان عراقی برای انتقال محوله های سوختی خود به بنادر جنوبی کشورمان در مرز پرویزخان منتظر دریافت مجوز ورود هستند.
شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد، این شهرستان با 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، دارای دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی در امتداد این مرز طولانی برای انجام مبادلات تجاری و تردد مسافر است.ک/3
591/707/567/712



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن