تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805367270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالنور:اقتصاد مقاومتی تنها نسخه برای درمان اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ذوالنور:اقتصاد مقاومتی تنها نسخه برای درمان اقتصاد کشور است قزوین-ایرنا- مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه برای اصلاح اقتصاد کشورعنوان کرد و گفت: راه علاج این حوزه در کاهش وابستگی به نفت و اصلاح زیرساخت های اقتصادی می باشد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈمجتبی ذوالنورˈ شنبه شب در هشتمین نشست ˈاین عمارˈ که با موضوع تمدن اسلامی و اقتصاد از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، افزود: امیدواریم با همت تمام مسوولان و همراهی مردم در رعایت اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری که مبتنی بر آموزه های اسلامی می باشد، به آرمان ها و تمدن اصیل اسلامی خود نزدیک تر شویم.
وی با اشاره به تلاش های غرب برای تقویت باورهای خود و سلطه بر جهان، اضافه کرد: امروزه در غرب مثلث هماهنگ حکومتی شامل اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایجاد شده است که اومانیسم وانسان گرایی در بعد فرهنگی، کاپیتالیسم و سرمایه داری در بعد اقتصادی و لیبرالیسم در بعد سیاسی آن قرار دارد.
ذوالنور ادامه داد:از نظر غربیان سود بیشتر در رقابت و نادیده گرفتن عدالت اجتماعی است که این موضوع با آموزه های دینی ما ناسازگار است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بعد فرهنگی باید بهتر عمل کنیم و در حوزه علم نیز نباید به پیشرفت های بدست آمده بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: گرچه نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفتهای علمی زیادی را بدست آورده ایم اما هنوز با تمدن سازی فاصله داریم.
ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود از کشتار مردم غزه توسط صهیونیست ها به عنوان مهم ترین مساله کنونی جهان اسلام یاد کرد و با محکوم کردن این جنایات، گفت: در حال حاضر مثلث منحوسی از یهودیت،صهیونیسم و اسراییل در جهان شکل گرفته است.
وی با تشریح ریشه یابی حرکت یهود و صهیونیسم، گفت: البته تمام یهودیت صهیونیسم نبوده و جنبش صهیونیسم تنها اختصاص به یهود ندارد بلکه دایره آن امروز در مسیحیت گسترده تر از یهود می باشد.
ذوالنور تاکید کرد:امروز بخش قابل توجهی از مسیحیت حتی بیش از یهودیت، برجسته ترین علائم رجعت حضرت عیسی را در تشکیل یک دولت یهود می دانند از این رو با تشویق به تشکیل دولت یهود و اخراج تمام اعراب مسلمان از سرزمین فلسطین تحقق رویای از نیل تا فرات را در سر می پرورانند.
وی، جامعه مسیحیت آمریکایی و صهیونیست را پشتوانه اصلی کارها و جنایات صورت گرفته توسط رژیم منحوس اسرائیل در سرزمین های اشغالی دانست و گفت: یکی از اهداف این جنایات ترس از قدرت اسلام و گسترش آن است.
ذوالنور با اشاره به ناکامی اسرائیل در شکستن مقاومت مردم غزه،اظهار کرد:امروز با وجود تمام حملات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و انسداد گذرگاه رفح، مردم مظلوم این سرزمین با عزمی بالا مقاومت شجاعانه را تنها راه دفاع از خود می دانند و در جبهه مقابل تنها استیصال نصیب رژیم منفور اسراییل شده است.
ذوالنور در ادامه از جمهوری اسلامی ایران بعنوان ام القرا و کانون اصلی بیداری اسلامی کشورهای منطقه یاد کرد و گفت: محور شرارت خوانده شدن ایران از سوی آمریکا به خاطر همین موضوع و ترس از تضعیف مواضع این کشور و مسیحیت توسط جمهوری اسلامی بود.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروز دنیای استکبار با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله ماهواره ها و فضای مجازی سعی در ایجاد جنگ مذهبی ،استحاله و مسخ ماهیت و هویت دینی مسلمانان دارد، خاطرنشان کرد: ضروری است در این خصوص بیش از پیش هوشیار باشیم و نقشه های دشمنان را خنثی و ناکام بگذاریم که یکی از اقدامات مهم در این راستا توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی است.
در پایان این مراسم دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تجمع در درب اصلی دانشگاه علیه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان مسلمان غزه و انسداد راه های کمک به این مردم شعار سردادند.
7388/ 614



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن