تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاديه اروپا در حال تدارک ارسال کمک هاي انساني به عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۱۸ب.ظ)
کاترين اشتون: اتحاديه اروپا در حال تدارک ارسال کمک هاي انساني به عراق است اتحاديه اروپا از ارسال کمک هاي انساني به غيرنظاميان شمال عراق که در محاصره گروهک تروريستي تکفيري داعش هستند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کاترين اشتون، مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا از وخامت اوضاع انساني در عراق ابراز نگراني کرد.
بر اساس اين گزارش، کاترين اشتون اقدامات گروهک تروريستي تکفيري داعش عليه غيرنظاميان شمال عراق را مصداق بارز جنايت عليه بشريت خواند و خواستار پايان فوري اين جنايت ها شد.
همچنين مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا اعلام کرد که اعضاي اتحاديه اروپا در حال آماده سازي ارسال کمک هاي فوري براي غير نظاميان عراق هستند.
در پي حملات وحشيانه گروهک تکفيري تروريستي داعش به شهرهاي شمالي عراق، هزاران نفر از غير نظاميان شمال اين کشور آواره کوه ها و بيابان ها شده اند.
روزانه 15 کودک در اين بيابان ها و کوه ها از گرسنگي جان خود را از دست مي دهند. ارتش عراق از طريق هواپيما بسته هاي غذايي در اختيار اين آوارگان قرار مي دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن