تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار برگزیده بین‌الملل در 19 مردادماه+لینک خبری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اخبار برگزیده بین‌الملل در 19 مردادماه+لینک خبری
انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش بان ‌کی‌مون درباره داعش، سفر وزیر خارجه فرانسه به عراق، هشدار روسیه نسبت به بروز فاجعه انسانی در اوکراین و تظاهرات ضدصهیونیستی در مقابل سازمان ملل برخی عناوین امروز اخبار جهان است.

خبرگزاری فارس: اخبار برگزیده بین‌الملل در 19 مردادماه+لینک خبری



به گزارش فارس، اهم عناوین اخبار و رویدادهای امروز 19 مردادماه که تا ساعت 14:30 در سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس منتشر شده‌اند، به شرح ذیل است: تبدیل شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» به شهر اشباح مسئولان رژیم صهیونیستی در بیست و نهمین روز جنگ 33 روزه چاره‌ای جز تخلیه شهرک «کریات شمونه» با 24 هزار شهرک نشین صهیونیست فرا روی خود نیافتند و این گونه بود که این شهرک به شهر اشباح تبدیل شد. اوباما: آمریکا بر جلوگیری از نسل‌کشی در شمال عراق متمرکز می‌شود/نظامیان آمریکایی را به عراق نمی‌فرستیم رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی که از کاخ سفید مطرح شد، تأکید کرد که برای حمایت از شهروندانی که در کوه «سنجار» عراق پناه گرفتند وارد عمل می‌شویم و سعی می‌کنیم از اتباع و کارمندان آمریکایی در عراق حمایت کنیم.

سازمان ملل: محاصره نوار غزه باید پایان یابد سخنگوی آژانس سازمان ملل برای آوارگان فسلطینی می‌گوید که محاصره نوار غزه باید پایان یابد تا بتوان ضمن بازسازی این منطقه، راه‌ حلی سیاسی برای مشکلات پیدا کرد. محقق و روزنامه نگار برجسته آمریکایی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری فوق‌العاده/ این آمریکاست که به انرژی هسته‌ای نیاز ندارد، نه ایران/قابلیت بالای نیروی قدس ایران در تقابل با یگان‌های آمریکایی «جان استانتون»، یک روزنامه‌نگار و استاد دانشگاه آمریکایی در گفت‌وگو با فارس، از رهبری جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان رهبری فوق‌العاده یاد کرد و نیروی قدس سپاه پاسداران را دارای قابلیت‌های لازم برای تقابل با نیروهای ویژه آمریکایی خواند.

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه آغاز شد مراکز رأی‌گیری در ترکیه بر روی حدود 53 میلیون نفر از مردم این کشور باز شد تا آنان بتوانند در اولین انتخابات ریاست جمهوری مستقیم ترکیه شرکت کنند.

4500 تولد در مقابل 1916 شهید در غزه طی یک ماه بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در طول یکماه جنگ بیش از 4500 نوزاد در نوار غزه متولد شدند.

هشدار روسیه در مورد بروز فاجعه انسانی در شرق اوکراین وزیر امور خارجه روسیه در جریان مذاکراتی تلفنی با همتای آمریکایی خود، ضمن تاکید بر لزوم اقدامی فوری برای جلوگیری از بروز فاجعه انسانی در شرق اوکراین، خواستار حمایت مقامات واشنگتن از ماموریت صلح روسیه در این رابطه شد.

اغلب فرانسویان از جنگ در منطقه بیزار هستند/74 درصد در مناقشه اسرائیل و فلسطین بی‌طرفند بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی، افکار عمومی فرانسه در مناقشه جاری میان اسرائیل و فرانسه حامی هیچیک از طرفین نیستند و از جریان جنگ در منطقه بیزار و دلزده شده‌اند. بان‌کی‌مون بر لزوم تشکیل دولت یکپارچه در عراق برای مبارزه با داعش تاکید کرد دبیرکل سازمان ملل از تمامی سران کشور عراق خواست که با ایجاد دولت اتحاد به مقابله با تهدید گروه تکفیری داعش بپردازند.

وزیر خارجه فرانسه راهی عراق شد وزیر امور خارجه فرانسه صبح امروز در چارچوب سفری پاریس را به مقصد عراق ترک کرد. تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در مقابل سازمان ملل روز گذشته تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در اقصی نقاط جهان صورت گرفت و شرکت کنندگان سخنان تندی را علیه رژیم اشغالگر قدس سر دادند. حماس: اگر هیئت اسرائیلی پیش‌شرط بگذارد، قاهره را ترک می‌کنیم «عزام الاحمد» سرپرست هیئت فلسطینی مذاکرات آتش‌بس غزه اعلام کرد که اگر هیئت اسرائیلی برای ادامه مذاکرات پیش‌شرط بگذارد این هیئت قاهره را ترک می‌کند.

نیروهای ویژه انگلیسی برای جمع آوری اطلاعات در عراق حضور یافتند چندین یگان از نیروهای ویژه انگلیسی برای جمع آوری اطلاعات و شناسایی مکان‌های حضور آوارگان عراقی، در شمال عراق حضور یافته‌اند. وزیر کشور لبنان: امکان برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر وجود ندارد وزیر کشور لبنان تاکید کرد که امکان برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر آن به علت تحولات امنیتی وجود ندارد. انتهای پیام/  

93/05/19 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن