تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع اسلامی کارکنان بانک ها: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مجمع اسلامی کارکنان بانک ها: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند تهران - ایرنا - مجمع اسلامی بانک ها، اصحاب رسانه را زبان گویای مردم و ملت ها دانست و اعلام کرد چنانچه آنان بتوانند با استفاده از دو مولفه امنیت و ثروت حضوری مستمر و پرقدرت داشته باشند، جامعه کمتر شاهد بروز و ظهور فسادهای ریز و درشت از جمله فساد سه هزار میلیارد تومانی خواهد بود.


به گزارش ایرنا، مجمع اسلامی بانک ها ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار در اطلاعیه ای تصریح کرده است: داشتن رسانه ای قوی و مستقل باعث خواهد شد ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی و شفافیت در بین اقشار مختلف جامعه افزایش و مقابله با فساد اداری، اخلاقی، اقتصادی و سایر هنجارهای اجتماعی به یک فرهنگ تبدیل شود.
در این شرایط نهادهای هچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قوای قضاییه و مقننه در ایجاد فضای امن برای فعالیت و همچنین امنیت شغلی اصحاب رسانه اهتمام بیشتری داشته باشند و نهادهای دیگری از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بسترهای مناسبی را برای افزایش حقوق و مزایای این قشر زحمتکش و اعطای تسهیلات ویژه ای را برای آنان فراهم کند.
مجمع اسلامی کارکنان بانک ها در این اطلاعیه پیشنهاد کرده که بانک مرکزی با ایجاد سرفصل جدیدی در بخش اعطای تسهیلات به نام خبرنگاران در خصوص شرایط و اعطای تسهیلات یادشده میزان و سود متعلقه تمهیدات جدیدی را اتخاذ کند زیرا با اجرای این مهم و استفاده از این قشر به عنوان بازوی نظارتی پرتوان می توان گام مثبتی در جهت کاهش معضلات اقتصادی و مالی برداشت.
اقتصام(2)1108**1558



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن