تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین نشست سازمان های غیر دولتی ایران در اردبیل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نهمین نشست سازمان های غیر دولتی ایران در اردبیل برگزار می شود اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با توجه به نظرسنجی از مخاطبان و شرکت کنندگان هشتمین نشست سازمان های غیردولتی ایران ، استان اردبیل به عنوان میزبان نشست نهم تشکل ها انتخاب شده است.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از استانداری اردبیل ، شفیع شفیعی در همایش مدیران تشکل های مردم نهاد در اردبیل افزود: این همایش با موضوع ˈبررسی تاثیرگذاری سازمان های غیردولتی در فرایند توسعه کشور و تحقق اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظامˈ و ˈمعرفی تجارب موفق و برنامه های موثر در سازمان های غیردولتی در سطح ملی و محلیˈ 11 تا 13 شهریورماه سال جاری در اردبیل برگزار می شود.
وی گفت: دبیرخانه نشست نهم در موسسه توانمند سازی فرهیخته و زیر نظر شورای هماهنگی همایش های سازمان های مردم نهاد ایران آغاز کرده است.
وی با دعوت از سازمان های مردم نهاد اردبیل برای مشارکت در اجرای این برنامه ملی خواستار همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان در هموار سازی و تسهیل در اجرای این نشست شد.
شفیعی همچنین با اشاره به موانع موجود در فرایند فعالیت تشکل ها، این ضعف را ناشی از برخی تفکرات سلیقه ای دانست و افزود: تعدادی از مسوولان نسبت به کوچک سازی دولت و واگذاری قسمت هایی از بدنه آن به نهادهای مردمی مخالف هستند و این امر در دولت گذشته نیز مشهود بود.
وی اظهار کرد: ر برخی از دستگاه ها تمایلی به همکاری با سمن ها مشاهده نمی شود لذا با توجه به محدودیت های ناشی از مشکلات متعدد اقتصادی و سیاسی دولت جدید بخش مهمی از وظایف و مسوولیت های دولت در ابعاد توسعه اجتماعی را باید سازمان های مردم نهاد بر عهده بگیرند.
وی با اعلام حمایت از سازمان های مردمی بر لزوم پایبندی آنها به قوانین و وابسته نبودن به دولت ها در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده تاکید کرد و از تشکل ها خواست با برگزاری کرسی های همفکری و تبادل افکار ، تعامل با نشریات و سازمان ها و اقشار مختلف مردم نسبت به هموارسازی مسیر فعالیت خود قدم برداشته و فعالیت های خود را در توسعه اجتماعی ، ارتقای سرمایه اجتماعی ، محیط زیست ، ورزشی ، امور خیریه و توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی گسترش دهند.
8123/594/530



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن