تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802245955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش و امید؛ شعار هفته دولت سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرامش و امید؛ شعار هفته دولت سال 93 کرمان - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، شعار امسال هفته دولت را ˈآرامش و امیدˈ عنوان کرد و گفت: اینکه چه ارتباطی بین ˈآرامش و امیدˈ و ˈتدبیر و امیدˈ وجود دارد باید توسط روابط عمومی ها برای مردم تبیین شود.


به گزارش ایرنا، ˈهادی احمدی افزادیˈ روز شنبه در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان و دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: این نشست با هدف هماهنگ کردن روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی دستگاه اجرایی در راستای برگزاری هفته دولت برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت در سال جاری با سال های گذشته متفاوت خواهد بود، گفت: سال جاری نخستین سالی است که دولت تدبیر امید بنا دارد اقدامات انجام شده خود را در این هفته به اطلاع مردم برساند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک ارتباط دوسویه بین دستگاه اجرایی و مردم است، افزود: این ساده ترین تعریف از روابط عمومی است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، از مدیریت افکار عمومی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ها یاد کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در حال حاضر کمتر به آن توجه شده و یکی از رسالت های روابط عمومی به شمار می رود این است که سیاست های کلی دولت را در کلان دریافت و برای مردم تبیین کنیم.
وی به شعار رییس جمهوری در انتخابات با عنوان ˈتدبیر و امیدˈ اشاره و تصریح کرد: این مهم باید با برنامه ریزی روابط عمومی ها در انعکاس فعالیت و خدمات دولت برای مردم از قالب یک شعار بیرون بیاید.
احمدی افزادی، به ثبات قیمت کالاهای اساسی در سال جاری و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان در بخش ثبات قیمت ها آرامش خوبی در کشور وجود داشت که این آرامش نتیجه تدابیر و اقدامات دولت است.
وی خطاب به روابط عمومی های دستگاهای اجرایی، ادامه داد: آیا مسایلی از این دست توسط شما به اطلاع مردم رسانده شده است.
وی به انتصاب ˈعلیرضا رزم حسینیˈ در سمت استانداری کرمان اشاره و تصریح کرد: وی نیز در راستای سیاست های کلان دولت برنامه هایی را در دست اجرا دارد که یکی از این برنامه ها و نظریه ها بحث ولایت و توسعه است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، گفت: آیا اینگونه برنامه ها و نظریه های استاندار به اطلاع مردم رسیده یا اینکه در حد شعار باقی مانده است؟
وی ادامه داد: باید مفاهیم شعارهای مطرح شده و نتایج اجرای آن را به اطلاع مردم برسانیم.
وی گفت: همه افراد با سلایق سیاسی و طرز فکرهای مختلف در صورتی که دلسوز نظام باشند و در مسیر توسعه حرکت کنند می توانند زیر این چتر قرار بگیرند.
احمدی افزادی به شعار ولایت و توسعه استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: این مهم لازمه اجرای توسعه در استان است.
وی با بیان اینکه بهترین خدمات و عملکردها در صورتی که اطلاع رسانی نشوند ارزشی ندارند، گفت: اقدامات انجام شده باید نمود داشته باشند.
وی همچنین از حضور نیافتن برخی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان و دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت انتقاد کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان بزودی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی نتیجه نشست های روابط عمومی دستگاه های اجرایی را انعکاس متحد و واحد اتفاقات و رویدادهای استان عنوان کرد.
وی به مصوبات ستاد هفته دولت بر روی سایت استانداری کرمان اشاره کرد و از روابط عمومی ها خواست به منظور برگزاری بهتر این هفته این مصوبات را مطالعه کنند.
احمدی افزادی از روابط عمومی ها خواست اقدامات خود را در هفته دولت با یکدیگر هماهنگ کنند.
وی با اشاره به راه اندازی ستاد بزرگداشت هفته دولت در تمام دستگاه های اجرایی، گفت: سیاست در سال جاری این بوده به منظور پیوند زدن سالروز استقرار دولت تدبیر و امید با هفته دولت این مناسبت در دو هفته و از 24 مرداد تا هشتم شهریور ادامه پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، هفته دولت را سرآغاز تدوین برنامه ششم توسعه دانست و ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت نیز با عنوان درهای باز در ورودی ادارات گشایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی می توانند در هفته دولت برخی خدمات خود را به صورت رایگان به مردم ارایه دهند.
وی از دیدار با خانواده شهدا بخصوص خانواده شهدای کارمند و بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی در هشتم شهریور به عنوان نمونه ای از اقدامات این هفته یاد کرد.
وی همچنین با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف، افزود: این روز را به همه فعالان عرصه رسانه که مجاهدانه در راستای اطلاع رسانی به جامعه و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند تبریک می گویم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم عزه را محکوم و اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر چشم خود را بر روی جنایاتی که در غزه به مردم روا می شود بسته اند.ک/2
7433/8154



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن