تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805605216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: خبرنگاران در برابر غولهای رسانه ای جهان موفق عمل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: خبرنگاران در برابر غولهای رسانه ای جهان موفق عمل کردند همدان - ایرنا - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد رسانه ای ایران اسلامی در برابر هجمه سنگین غول های بزرگ رسانه ای استکبار جهانی و صهیونیزم با وجود کمبود امکانات موفق عمل کردند.


ˈابراهیم کارخانهˈ روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز همدان اظهار کرد: خبرنگراران همانند رزمندگان دفاع مقدس با کمترین تجهیزات و امکانات در برابر بنگاه های خبرپراکنی استکبار جهانی ایستادگی کردند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شوای اسلامی بیان کرد: فعالان در عرصه خبرنگاری همانند رزمندگان باید آماده رویارویی با دشمنان باشند چراکه معاندان با استفاده از هزاران شبکه ماهواره ای و شبکه های مجازی تبلیغات منفی علیه ایران می کنند.
وی با ذکر اینکه رسانه ها باید صدای مظلومیت غزه را به گوش جهانیان برسانند گفت: در مقابل جریان رسانه ای غرب که بی توجه به جنایت های استکبار در خواب به سر می برد باید تحرکات وحشیانه رژیم غاصب و صهیونیزم را به بهترین شکل انعکاس داد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم توضیح داد: حملات رژیم جعلی و اشغالگر قدس همزمان با بازی های جام جهانی آغاز شد تا اذهان عموم مردم به جنایات صورت گرفته توسط این رژیم معطوف نشود.
کارخانه بیان کرد: رسانه های غربی به کشتار مظلومانه مردم بی دفاع غزه کم توجه بودند اما یک موج خبری درباره گاز گرفتن شانه بازیکن حریف توسط ˈلوییس سوارزˈ مهاجم تیم ملی اروگوئه در دیدار با ایتالیا به راه انداخته بودند.
نماینده همدان در خانه ملت با ذکر فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر تشبیه فرهنگ به هوا تاکید کرد: همانگونه که معظم له فرمودند به هر میزان هوا آلوده باشد جسم و جان افراد نیز متاثر از این آلودگی ضعیف و بیمار می شود.
وی افزود: تلاش صهیونیزم آلودگی فرهنگی علیه ملت ایران و جلوگیری از نفوذ تفکر اسلامی در کشورهای غربی است که پاکسازی و جلوگیری از بروز چنین فضای غبار آلود وظیفه خبرنگاران است.

خبرنگاران شهید صارمی را الگوی خود قرار دهند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 17 مرداد یادآور حماسه آفرینی شهید ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار شجاع سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
کارخانه اضافه کرد: شهید صارمی تا آخرین لحظه زندگی وظیفه اطلاع رسانی را به نحو مطلوب انجام داد به گونه ای که در توصیف مقام این شهید می توان بیان کرد که حماسه آفرینی این خبرنگار شجاع و دلیر می تواند نماد قله خبرنگاری در ایران اسلامی باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ارزش های خلق شده توسط شهید صارمی خبرنگار ایرنا باید در قلمرو فکر، ذهن و قلم خبرنگاران تجلی یابد و خبرنگاران عملکرد خود را با این شهید مقایسه کنند.
وی تاکید کرد : با توجه به تلاش های جبهه استکبار و رسانه های وابسته به آنها برای تقابل با ملت ایران رسانه های داخلی باید آسمان پولادین خبری در برابر غول های رسانه ای جهان بسازند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز با ابراز خرسندی از همت مسوولان برای پاسخگویی به مطالبات و دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اطلاع رسانی، حاکم شدن نگاه رسانه ای در نهادها و ارگان ها را در شتاب بخشی به چرخه پیشرفت کشور موثر دانست.
ˈاکبر بهاروندˈ با بیان اینکه ایرنا سابقه هشت دهه فعالیت در عرصه اطلاع رسانی را دارد یادآوری کرد: نام این رسانه در یک حرکت نیک و مثبت مجلس شورای اسلامی در سالهای نخست پیروزی انقلاب از خبرگزاری پارس به خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر یافت.
وی خاطرنشان کرد: ایرنا بعد از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی با انتشار وقایع جنگ و جنایات رژیم بعثی پرونده خبری شایسته و قابل استنادی را در زمینه انتشار اخبار دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت.
وی گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان خبرگزاری نظام فعالیت دارد و سعی ما در این مجموعه حفظ این نگاه با محوریت توجه به خط قرمز های نظام اسلامی است.
7525/2624



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن