تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بیش از یک و نیم میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای برای صنایع و صنوف


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طی 4 ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛
اجرای بیش از یک و نیم میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای برای صنایع و صنوف
مدیرکل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اجرای حدود یک میلیون و 509 هزار نفر ساعت آموزش برای شاغلان صنایع و صنوف طی 4 ماهه اول سال جاری خبر داد.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید زمانی مدیر کل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت:‌ میانگین ساعت این دوره‌های آموزش 56 ساعت است که در بیش از 750 واحد صنعتی در حدود 40اتحادیه و بیش از 40شهرک صنعتی برگزار شده است.


وی افزود:‌ عملکرد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بخش آموزش در صنایع در سال 92، 5میلیون و 64هزار و 195 ساعت و معادل 81هزار و 170 نفر دوره بوده است.

وی در ادامه از بهره برداری 35مرکز ارتقاء مهارت فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای تفاهم نامه‌ها منعقد و میان این سازمان و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور  خبر داد و افزود: در این راستا 7مرکز ارتقاء مهارت نیز در حال ساخت و تجهیز است.

مدیر کل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد:‌ همچنین سامانه الکترونیکی دریافت نیازهای آموزشی بنگاه‌های اقتصادی کشور( سادناب) از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری و به منظور تسهیل در امر برقراری ارتباط میان بنگاه‌های اقتصادی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دریافت نیازهای آموزشی بنگاه‌های اقتصادی کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن