تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر ستاد سازمان های مردم نهاد شهر تهران: اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد تهران بزرگ-ایرنا-دبیر ستاد سازمانهای مردم نهاد شهر تهران با بیان اینکه اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، گفت: این درحالی است که نهادهای بین اللملی حقوق بشری در برابر این اقدامات که مخالف تمامی کنوانسیون های بین اللملی است، سکوت کرده اند.


به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد سازمان های مردم نهاد شهر تهران، محمد رضا زمردیان با ابراز تاسف از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی افزود: سازمان های مردم نهاد شهر تهران درخواست کردند تا با برگزاری تجمعی اعتراضی ضمن اعلام انزجار از جنایات نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی پیام خود را در حمایت از کودکان غزه و همراهی با مردم فلسطین اعلام کنند .
وی افزود: در تجمع فردا ( یکشنبه ) مقابل شورای شهر تهران سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کودکان، زنان، صلح، دفاع مقدس، جانبازان و معلولان، ورزشکاران و هنرمندان همراه با جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشته و اعتراض خود را نسبت به اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین اللملی با نگارش بیانیه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل اعلام خواهند کرد.
زمردیان تاکید کرد: در این مراسم کودکان بسیاری حضور می یابند که بهترین دارایی خود که اسباب بازی هایشان است را به کودکان غزه هدیه می کنند.
وی افزود: همچنین به صورت نمادین مراسم تشییع پیکرهای کودکان غزه برگزار می شود و در عین حال برخی از هنرمندان هنرهای تجسمی اقدام به طراحی و تولید آثاری می پردازنند که به کودکان غزه نیز هدیه خواهد شد.
وی با اشاره به حضور چهره هایی از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران در این مراسم تصریح کرد: جمعی از هنرمندان و بازیگران تلویزیون و سینما و ورزشکاران که خود عضو سازمان های مردم نهاد هستند با حضور در این مراسم به اجرای داوطلبانه برنامه می پردازنند .
وی با اشاره به اینکه بسیاری از سازمان های حاضر در این مراسم دارای جایگاه های بین اللملی و از جمله مشورتی سازمان ملل هستند، تاکید کرد: این تجمع نخستین تجمع سازمان های مردم نهاد شهر تهران است که به صورت خودجوش و کاملا داوطلبانه برگزار می شود .
زمردیان از تمام سازمان های مردم نهاد شهر تهران دعوت کرد تا در این تجمع اعتراضی و انسان دوستانه حضور یابند و صدای مظلومیت مردم بی دفاع غزه را به گوش جهانیان و نهادهای بین اللملی حقوق بشری برسانند .
تهرام/1393/ 699



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن