تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818946179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری از تبدیل حوادث به بحران با برنامه ریزی میسر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل بحران استانداری: پیشگیری از تبدیل حوادث به بحران با برنامه ریزی میسر است مشهد - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با برنامه ریزی اصولی و مبتنی بر پایه علمی می توان از تبدیل حوادث و سوانح به بحران پیشگیری کرد.


ˈحجت الله شایانفرˈ روز شنبه در مراسم افتتاح امداد هوایی خراسان رضوی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن خراسان رضوی باید همواره برای امدادرسانی به مجروحان و مصدومان حوادث در این استان آماده بود.
وی گفت: حتی اگر با وجود تمهیدات اندیشیده شده حوادث تبدیل به بحران شود باید در راستای جلوگیری از خسارت بیشتر اقدام نمود.
او ادامه داد: خراسان رضوی از منظر حوادث با وجود حضور 25 میلیون زائر و مسافر در سال از جمله استانهای پرمخاطره است و در واقع با این حجم گسترده مسافر ورودی و خروجی احتمال و امکان بروز حوادث جاده ای، ریلی و هوایی در این خطه بالا است.
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی در ادامه با اشاره به ظرفیتها و نیازهای استان در مقابله با حوادث گفت: از نظر نیروی انسانی متخصص حوزه پزشکی وضعیت و شرایط خوبی داریم اما باید امکانات مناسب مورد نیاز امدادرسانی را با سرعت مناسب فراهم سازیم.
جانشین فرمانده هوانیروز مشهد نیز در این مراسم گفت: راه اندازی امداد هوایی در خراسان رضوی برای این مجموعه هیچگونه درآمدزایی ندارد.
ˈسرهنگ سهیˈ افزود: با توجه به اینکه کشور ما در وضعیت تحریم به سر می برد فعالیت بالگردهای هوانیروز مستلزم هزینه های زیادی است که ناچاریم بخشی از آن را دریافت کنیم.
وی گفت: برای امداد هوایی از بهترین خلبانان و در بخش تعمیرات نیز از بهترین نیروی انسانی بهره گرفته می شود.
او با تاکید بر اینکه باید در تمام پروازهای امداد هوایی توجه به امنیت را سرلوحه کار قرار دهیم افزود: برای کمک رسانی به زائران و مجاوران بارگاه رضوی همیشه آماده هستیم.
7487/660



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن