تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815191954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا والاتـرین نمونه مقاومت هستند/ جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی درخواست آتش بس می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ظریف در مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات:
شهدا والاتـرین نمونه مقاومت هستند/ جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی درخواست آتش بس می‌کنند
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: امروز در غزه نیز به خوبی می‌بینیم که جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی، در برابر مقاومت مردم غزه، درخواست آتش بس می‌کنند و در واقع آنچه دشمنـان انـقلاب و اسلام را از پای در می‌آورد، حس مقاومت و پـایداری است که شهدا بهترین و والاتـرین نمونه این مقاومت هستند.


به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات با حضور "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان، مدیران ارشد وزارت امور خارجه و جمعی از رؤسای نمایندگی جمهوری اسلامی صبح امروز شنبه در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی برگزار شد. 

در این مراسم وزیر امور خارجه کشورمان ضمن خوش آمدگویی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران وزارت امورخارجه و با اشاره به شانزدهمین سالگرد شهادت مظلومانه شهدای مزار شریف تأکید کرد: شهیدان، نمونه واقعی مقاومت و حراست از ارزش‌ها و تضمین کننده انقلاب و ارزش‌های ما هستند و ما به برکت خون شهدا و توکل به خدای متعال در جهت پاس‌داشت اهداف مقدس نظام و منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت گرامیداشت خون شهیدان و امام شهدا گام برمی‌داریم .

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه افزود: ما هم که در یک نبرد دیپلماتیک پر تلاطم و پر فراز و نشیب بین‌المللی حضور پیدا کرده‌ایم، در سایه همین توکل، مقاومت و پایداری و با الگوگیری از راه روشن شهدا، قدم در این مسیر گذاشته‌ایم و شهدای معزز را همچنان ناظر بر رفتار، کردار و عملکرد خود می‌دانیم و این واقعیت مسئولیت سنگینی را بر دوش ما نهاده است که نه تنها باید مراقب رفتار خود بوده، بلکه باید در پاسداری از این نمونه های مقاومت، پر تلاش ظاهر شویم.
 
ظریف با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: امروز در غزه نیز به خوبی می‌بینیم که جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی، در برابر مقاومت مردم غزه، درخواست آتش بس می‌کنند و در واقع آنچه دشمنـان انـقلاب و اسلام را از پای در می‌آورد، حس مقاومت و پـایداری است که شهدا بهترین و والاتـرین نمونه این مقاومت هستند چرا که خانواده معزز شهدا، بالاترین ایثار را در راه پایداری و پاسداری از اهداف انقلاب به عمل آوردند.
 
در پایان این مراسم، ظریف با اهدای لوح‌های یادبود به خانواده‌های معظم شهدای وزارت امور خارجه، از آنان تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن