تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803356238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی در پانزدهمین نشست سالیانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد زمانی که شان دانشجو به پادویی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی تنزل می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حسینی در پانزدهمین نشست سالیانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد
زمانی که شان دانشجو به پادویی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی تنزل می‌یابد
دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگر دانشجو خود را با تلاش و جدیت در جایگاه اقامه امر ولی و مطالبه اوامر وی قرار ندهد شان وی به پادویی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی تنزل پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: زمانی که شان دانشجو به پادویی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی تنزل می‌یابد



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سید محمد رضا حسینی دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پانزدهمین نشست سالیانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن شکرگزاری از خداوند برای زنده بودن دغدغه هایی  که باعث تشکیل این اتحادیه در سال 78 شد، گفت: این شجره طیبه بر مسیر حق طلبانه خود در حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی همچنان پایدار و استوار است. سید محمدرضا حسینی در ابتدای صحبت های خود با بیان آیه "با کرامت ترین و باشرف ترین شما نزد خداوند با تقوی ترین شماست"، به بیان نقش و اهمیت تقوا پرداخت. وی مهم ترین محورهای تقوی را "کلید و جواز عبور انسان به سلامت از این دنیا"، "مهمترین فضیلت انسانی و دینی" و فلسفه حضور دانشجویان در انجمن اسلامی" دانست. دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی معنای تقوی را مهم ترین بحث خود بیان کرد و افزود: استاد شهید مطهری در معنی واژه تقوی می گوید این کلمه از ریشه  وقی است که به معنای حفظ و صیانت و نگهداری است. لازمه صیانت ترک و پرهیز است که به همین علت گاهی اوقات به معنای ترس هم استعمال می شود.معنای مناسب برای تقوی خودنگهداری است. سید محمدرضا حسینی با تاکید بر اهمیت رعایت تقوا، توضیح داد: در فرهنگ قرآن کریم متقی کسی است که با ایمان وعمل صالح برای خود ملکه ای نفسانی فراهم می سازد تا او را از آسیب های درونی (نفس) و آسیب های برونی (شیطان ) مصون دارد. وی با استناد به جمله ای از شهید مطهری بیان کرد: تقوی دینی و الهی یعنی اینکه انسان خود را از آنچه دین در زندگی معین کرده و خطا و گناه و زشتی و پلیدی شناخته شده حفظ و صیانت کند و مرتکب آنها نشود. سید محمد رضا حسینی، بر اساس دیدگاه شهید مطهری تقوا را بر دو نوع تقوای انفعالی و تقوی فعالانه دانست و بیان کرد: نوع اول تقوایی ضعیف و دیگری تقوایی قوی است. دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با تبیین معنای دو نوع تقوا انفعالی و فعالانه بیان کرد: نوع اول تقوا این است که انسان برای آن که خود را از آلودگی ها مصون دارد از موجبات آن ها فرار کند و خود را همیشه از محیط گناه دور نگه دارد و نوع دوم تقوا این است که انسان در روح خود حالت و قوتی به وجود بیاورد که به او مصونیت روحی و اخلاقی بدهد که اگر فرضا یا ناخواسته در محیطی قرار بگیرد که وسایل و موجبات گناه فراهم است آن حالت و ملکه روحی او را حفظ کند. وی افزود، از بیانات امامان معصوم علیهم السلام می فهمیم که تقوی نوعی خودنگه داری است مراقبت و کنترل نفس و حاکمیت و تسلط بر نفس است نه به معنای پرهیزکاری که عده ای راحت طلبان منزوی شعارشان قرار داده اند و تقوای اسلامی را که با نبرد و مجاهدت همراه است به کناره گیری و پرهیز از جامعه اسلامی توجیه و تاویل می‌کنند. سید محمد رضا حسینی در خصوص تفاوت بین تقوا و زهد، بیان کرد: تقوا ناظر به حالات نفسانی و درونی اما زهد ناظر به حالات برونی و رفتاری است. وی با بیان اینکه در مکتب الهی اسلام تقوا، یگانه معیار تام وتمام برای ارزیابی انسان هاست، بیان کرد: هر مکتب نظام ارزشی دارد که همه چیز را بر معیار آن می سنجد. عضو اسبق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: در آیات قران تقوا وسیله فوز و نایل شدن به خداوند سبحان و مایه قبولی اعمال و محور کرامت انسان و زمینه تشخیص حق و باطل و راه خروج از بن بست های فکری و عملی و اخلاقی معرفی شده است. وی تقوا را رئیس اخلاق و دارای سه درجه عام، خاص و اخص دانست و تصریح کرد: تقوای عام به معنای پرهیز از محرمات و تقوای خاص اجتناب از مشتبهات و تقوی اخص  را دوری از مباحات در پرتو اشتغال به واجبات و مستحبات است. سید محمدرضا حسینی در ادامه صحبت های خود با استناد به آیاتی از قرآن کریم آثار و ثمرات تقوی را برشمرد و بیان کرد: هر کس تقوی داشته باشد خداوند از جایی که بنده اش فکر نمی کند روزی اش را می رساند. وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در این دنیا رسیدن به تقوا و حرکت تکاملی برای حصول به مراتب و درجات بالای آن است. دبیر اسبق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر خطبه همام صفات متقین را برشمرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود معنای تقوی را عمل به فرامین الهی به صورت فردی و در مرتبه بالاتر جمعی و گروهی دانست و با استناد به آیه 46 سوره سبا بیان کرد: یک یک و دو دو برای خدا قیام کنید. وی در ادامه با استناد به دعای ابوحمزه ثمالی بیان کرد: برای تحقق ولایت امیرالمومنین و امام زمان در جان و جامعه خودتان قیام کنید. اول در خودتان و بعد در جامعه که بدون این ولایت هر قیامی بی معناست. سید محمدرضا حسینی، در تشریح  حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص) بیان کرد: دست خدا با جماعت است پرسیدند جماعت امت تو کیستند فرمودند آن ها که بر حق باشند حتی اگر ده نفر باشند. وی ضمن برشمردن آیاتی از قرآن کریم خاطر نشان کرد: این ها همه آیات و احادیثی هستند که ما را به کار جمعی هدفمند برای خدا تشویق و ترغیب می کنند. سید محمد رضا حسینی همچنین ادامه داد: از آیات آخر سوره انفال این برداشت را می کنم که هر چه خودسازی و خداخواهی در این کار جمعی بیشتر باشد امدادالهی هم بیشتر می شود. وی همچنین از آیه 46 سوره سبا این چنین برداشت کرد که همه این تلاش های فردی باید به یاری امام زمان بیانجامد. امام زمانی که ولی خدا و مامور به اقامه امر خدا در زمین است. سید محمدرضا حسینی فلسفه حضور در انجمن اسلامی  را، شناخت تقوی، تمرین در راه حصول به مراتب و مدارج بالای آن با هدف یاری ولی خدا دانست و ادامه داد: همانطور که قبلا اشاره شده طبق فرمایش شهید بهشتی ما در تشکل خدایی با هدف خودسازی حضور پیدا می کنیم یعنی رسیدن به تقوای الهی و حرکت در سیر تکاملی آن. دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن برشمردن دو جبهه حق و باطل بیان کرد: شما یا در جبهه حق هستید و به جبهه حق کمک می کنید یا در جبهه باطل و به جبهه باطل کمک می کنید مانند خیلی ها که در روز عاشورا در سپاه یزید نبودند ولی با سکوت خود در جبهه باطل قرار گرفتند. سید محمدرضا حسینی این تشکل را یک تشکل کاملا عقیدتی کاملا ایدوئولوژیک با مبانی محکم و استوار دینی دانست و افزود: ما در انجمن اسلامی با این تفکر زیست می کنیم و با این نگاه ارزشی انجمن اسلامی را با این اصول حاکم یک تشکل خدایی می دانیم. وی ادامه داد: در تشکل خدایی یک تعدادی از انسان ها جمع می شوند برای باورها و اعتقادات مشترکی که در جهان بینی و ایدوئولوژی مشخص به نام اسلام جا می گیرد تلاش و کوشش می کنند. سید محمدرضا حسینی آنچه در تشکل خدایی حاکم است را باورها و ارزش های الهی دانست نه انسان ها و خاطر نشان کرد: افراد در صورتی می توانند در این تشکل مسئولیت و محوریت داشته باشند که در محک با این باورها و ارزش ها نمره قابل قبولی بگیرند. وی ویژگی های تشکل خدایی را برشمرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را مبنای دوستی ها و دشمنی ها در تشکل خدایی دانست و بیان کرد: بر این اساس جریان ها و گروه هایی که در پی انجام مطالبات ولی خدا باشند مورد محبت و دوستی تشکل خدایی هستند و هر چه در این مهم کوشاتر باشند مورد محبت و دوستی بیشتر تشکل خدایی قرار می گیرند و بالعکس. وی ادامه داد: در تشکل خدایی حمایت و پشتیبانی از سایر تشکل های خدایی یک اصل خدشه ناپذیر است بر همین اساس حمایت آشکار و پنهان از بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان و تحکیم شیراز مادام که در مسیر دفاع و صیانت از ارزش های الهی باشند واجب است و هر کسی که ادعای حضور و عضویت در تشکل خدایی دارد و موجب تضعیف سایر تشکل های خدایی می شود بی شک یا نادان است یا نفوذی دشمن. سید محمدرضا حسینی مهمترین ماموریت درونی انجمن های اسلامی به عنوان یک  تشکل خدایی خودسازی و ارتقاء مراتب آن در بین اعضاء خود یعنی تمرین مداوم تقوی دانست و مهمترین ماموریت برونی آن اقامه امر ولی بیان کرد. سید محمدرضا حسینی هدف طرح بحث تقوی در افتتاحیه پانزدهمین نشست سالانه بزرگترین اجتماع انجمن های اسلامی پیامی به اعضای داخلی انجمن های اسلامی دانست و مهم ترین محورهای آن را تقوی و خودسازی و مهمترین نگرانی امروز را انحراف خود و ترس از انجام ندادن تکلیفم در قبال خداوند متعال و ولی خدا و مهمترین وظیفه فردی را اصلاح خود بیان کرد. وی در ادامه مهمترین ماموریت را اقامه امر ولی خدا اعلام کرد که در عصر حاضر مصداق بارز آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است و خاطرنشان کرد: در انجام ماموریت با خودمان تعارف نداریم. کسانی که در پی انجام امر ولی خدا باشند دوست خدا و دوستان خدا دوست ماهستند و کسانی که در پی خلل در امر ولی خدا باشند دشمن خدا هستند و مطمئنا با آن ها دشمن هستیم. سید محمد رضا حسینی ادامه داد: در جامعه اسلامی آحاد مومنان نسبت خود را با ولی خدا مشخص می کنند که چگونه او را یاری می کنند و این یک درد و مصیبت است که کسی در حکومت اسلامی باشد ولی نسبت خودش را ولی خدا و انجام اوامر او مشخص نکرده باشد و مصیبت بزرگتر این است که برخلاف نظر ولی خدا کار کند که این حرف ما بیان ما در مورد کارگزاران حکومت یک مبنای کاملا عقیدتی و ایدوئولوژیک دارد. سید محمدرضا حسینی توضیح داد: البته باید به قانون احترام گذاشت و از راهکارهای قانونی اقدام کرد ولی ما نمی توانیم بنشینیم و ببینیم مجلس ما به هر دلیلی در مورد وزارت علوم یا ارشاد از ظرفیت قانونیش استفاده نمی کند. وی ادامه داد: دولتی که در نظامی مستقر است که بنیانگذارش در زمانی که ما نه موشک داشتیم و نه ماهواره حتی سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. بین جریانی که برای دنیا کدخدا قائل هستند و این دیدگاه تفاوت اساسی وجود دارد و باورها متفاوت است. وی با طرح این سوال که آیا نمایندگان مجلس ما در پی اقامه امر ولی هستند؟ بیان کرد: باید چه تصوری داشته باشیم از این آدم ها این ها نادانند یا باورهایشان نسبت به اسلام و وعده های الهی ضعیف. من می خواهم بگویم اصلا چرا مجلس به چنین افرادی اجازه حضور در جایگاه کارگزاری نظام اسلامی را بدهد. آیا نمایندگان مجلس ما نمی بینند که کسانی در حال حاکم شدن در پست های مدیریتی برخی دانشگاه هستند که کارنامه آن ها نشان می دهد که حضورشان در یک سناریوی طراحی شده به تشنج فضای دانشگاه ها خواهد انجامید.آیا آن ولی امری که به دنبال اقامه امرش هستند ولی خدا ست یا مثل بعضی ها ولی امرشان کدخدای دنیاست؟ یا نه ولی امرشان حزب و گروهشان است که مصلحت حزب و گروه خود را بالاتر از مصلحت نظام اسلامی می بیند؟ ومعتقد است نظام باید فدای دسته و گروه آنها شود. سید محمدرضا حسینی با بیان اینکه رسالت انجمن های اسلامی رسالت انبیاست، بیان کرد: بار اولی که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان فرمودند شما دارای سه ویژگی هستید که شما را از دیگران متمایز می کند اول اینکه جوان هستید دوم اینکه دانشجو هستید و سوم اینکه عضو انجمن اسلامی هستید. وی این تمایز را نشان دهنده جایگاه ویژه و ماموریت های اساسی دانشجویان عضو انجمن اسلامی در قبال نظام اسلامی دانست و بیان کرد: اگر شما ساکت و خاموش باشید و از عضویت در انجمن اسلامی فقط اسمش را به یدک بکشید و هیچ تاثیر و ثمره ای در جامعه اسلامی نداشته باشید این چه وجه تمایزی با انسان های عادی است که مثلا دانشجو هستند ولی عضو انجمن اسلامی نیستند. وی ادامه داد: در همان جلسه ایشان فرمودند تئوریسین های آمریکایی گفتند برای متوقف کردن انقلاب اسلامی باید هسته های پیش برنده ای را در درون ایران متوقف کنید که اسم آنها انجمن اسلامی است. تئوریسین های آمریکایی از انجمن هایی می ترسند که اقامه کننده امر ولی باشند نه انجمن هایی که اقامه کننده امر خود یا یک جریان و گروه سیاسی هستند. سید محمدرضا حسینی در خصوص مواضع اخیر مقام معظم رهبری در مورد غزه بیان کرد: این مواضع بسیار صریح تر از گذشته و تهاجمی تر از گذشته است. ایشان در اخرین مواضع فرمودند هر کس می تواند از طرف کرانه باختری غزه را مسلح کند به نظر شما اسرائیل گرگ صفت تر شده است که مواضع مقام معظم رهبری تهاجمی تر شده است یا خیر اسرائیل همان رژیم گرگ صفت قبلی است ولیکن امروز هم در فضای داخل و هم در فضای خارج جمهوری اسلامی به برکت پایداری و مقاومت در مقابل زورگویان استحکامی رسیده  است که این موضع تهاجمی آسیبی به نظام جمهوری اسلامی که حفظ آن اوجب واجبات است نمی رسد. وی در پاسخ به این سوال که آیا جنبش دانشجویی و انجمن های اسلامی در خلق این فضا نقش داشته اند یا خیر خاطر نشان کرد: اگر شما و سایر نخبگان می توانستند این فضا را با انجام صحیح ماموریت های خود زودتر بسازید یقینا این موضع تهاجمی زودتر اتحاذ می شد موضعی که ناتوانی غرب و آمریکا را بیش از پیش نمایان می کند و این دقیقا تفسیر همان فرمایش حضرت امام که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. وی خاطر نشان کرد: شما می توانستید کاری کنید که اسرائیل زودتر از صفحه گیتی محو شود یعنی شما می توانید کاری کنید که مظلومان نه فقط فلسطین بلکه مظلومان عالم زودتر از دست ظالمان رهایی یابند. سید محمدرضا حسینی بیان کرد: نزدیک دو هزار نفر در غزه کشته شده اند. به گفته وی، امروز وزیر علومی آمده است که نوع چینشی را در مدیریت دانشگاه ها به کار گرفته است که این مدیریت در بهترین حالت اهمیتی برای صیانت از اعتقادات و باورهای دینی دانشجویان قائل نیست و ما باید شاهد کشته شدن بی صدای نه دو هزار کودک غزه ای بلکه هزاران دانشجوی هموطن به صورت خاموش در این فضا باشیم. وی در خصوص انجمن اسلامی های منحرف بیان کرد: در زمان همین نوع مدیریت های سکولار بود که انجمن های اسلامی منحرف و مورد حمایت این نوع مدیریت،جوان دانشجوی مسلمان تحویل می گرفتند و مارکسیست تحویل می دادند. وی ادامه داد: در زمان همین مدیریت ها دانشگاه ما جولانگاه کسانی بود که اول مشکلشان ردصلاحیت کاندیداهای مجلس توسط شورای نگهبان بود بعد قدری جلوتر آمدند و اختیارات قانونی ولایت فقیه را زیر سوال بردند، امروز همان آدم ها می گویند چیزی به نام وحی وجود ندارد و قرآن تصورات ذهنی پیامبر اسلام است. وی در این خصوص به دانشجویان گوشزد کرد: نمی خواهید در حمایت از دانشجویان مظلومی که اعتقاداتشان تحت سیطره این مدیریت ذبح خواهد شد تجمعی برگزار کنیم و همچنین نمی خواهید در حمایت از جوانان و نوجوانان و کودکانی که تحت مدیریت تساهل گرایانه وزارت ارشاد با تولید کالاهای فرهنگی مسموم به مسمومیت اعتقادی مبتلا می شوند تجمعی برگزار کنیم؟! وی ادامه داد: ما باید تجمعاتی برگزار بکنیم در اعتراض به غصب جایگاه های خدمتگزاری و تصمیم سازی و تصمیم گیری در جمهوری اسلامی که توسط کسانی که نه تنها  اعتقادی به کارآمدی  اسلام ندارند بلکه قبله آمال آنها غرب و نسخه نجاتبخش شان لیبرال دموکراسی غرب است. آن ها هم غاصبند منتها در پشت پرده نفاق پناه گرفته اند. وی این سوال را مطرح کرد که چرا این غاصبان را نمی بینیم و وای به حال ما که بخواهیم به دلیل بی معرفتی به اسلام و کمبود مطالعه و عدم خودسازی آن ها را نبینیم و فردا هم به درد بی درمان آن ها دچار شویم. وی ادامه داد: آن کسی که از جمهوری اسلامی مجوز می گیرد و در نشریه اش امروز حماس و حزب الله را تروریست می خواند فردا شهادت و جانبازی حضرت اباعبدالله و یارانش را ثمره خشونت پیامبر در صدر اسلام می داند. سید محمدرضا حسینی این نشست را فرصتی برای تامل بر روی خود، رفتارها، وظایف و میزان نقش دانشجویان در اقامه امر ولی فقیه دانست و اضافه کرد: چرا وقتی رهبری مطالبه ای می کند به بغل دستی خود نگاه می کنیم یعنی فکر می کنیم کسی هست که قبل از ما آن را باید انجام بدهد. یعنی انجمن های اسلامی وجود دارند که ما آن ها را نمی بینیم. وقت ادعا ما عاشق ترین و نزدیک ترین جوانان و دانشجویان به رهبری نظام هستیم اما هنگام عمل منتظر دیگران هستیم. وی به دانشجویان گوشزد کرد: این را بدانید که خود را اگر با تلاش و جدیت  در جایگاه اقامه امر ولی و مطالبه اوامر او قرار ندهید شان شما به پادویی جریان ها و گروه های سیاسی تنزل پیدا خواهید کرد. هر کس نمی تواند در این جایگاه امر ولی را اقامه کند باید این جایگاه را ترک کند. وی خاطرنشان کرد: باید قبل از اینکه در سنگر با لگد دشمن بیدار شویم در بیرون از سنگر  و پشت خاکریزهای خود بیدار شویم. سید محمدرضا حسینی با استناد به حدیثی از حضرت علی (ع) بیان کرد: ما باید به خود بار دیگر برگردیم ما باید بیدار شویم تا بتوانیم زودتر به قتل عام اندیشه های پاکی که به علت کم کاری ما به قربانگاه می روند پایان دهیم جامعه را بیدار کنیم تا بتوانیم در ایران هم غزه های مظلومیت را از جور ظالمان اندیشه لیبرال دموکراسی غرب نجات دهیم. دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل دانشجویان راه چاره را در چند مورد برای دانشجویان برشمرد و گفت: راه چاره این است که در این دنیای فتنه گون برنامه عمل را که همان قران و سیره اهل بیت است هر روز بیش از گذشته درک کنیم که البته همه این ها وقتی ارزش پیدا می کند که ما این ظرفیت و معرفت را در خدمت ولی خدا قرار دهیم. که در غیر اینصورت خسرالدنیا و الاخره شده ایم. وی افزود: راه چاره انس روز افزون با قرآن است، قرآن در دنیا مهجور است چون در بین ما مهجور است. راه چاره برنامه ریزی فردی برای مطالعات دین و معرفتی ماست. راه چاره ترس و نگرانی از مرگی است که خبر نمی کند و ما نمی دانیم فرصت اندک ما کی به پایان می رسد. سید محمدرضا حسینی در پایان صحبت های خود بیان کرد: باز پس گیری سنگر مقدس انجمن های اسلامی توسط کسانی که نه به اسلام اعتقادی دارند و نه به آداب دموکراسی پایبندند رویایی باطل است ما با ایمان و اراده و عزمی جهادی با اتکال به قدرت لایزال الهی از این سنگر مقدس در دانشگاه  با خون خود محافظت می کنیم و مرگ در این راه را افتخاری بزرگ و آرزوی دیرینه خود می دانیم.  انتهای پیام/

93/05/18 - 19:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن