تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه خبرنگار انعکاس به موقع اخبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت باغین: وظیفه خبرنگار انعکاس به موقع اخبار است کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت باغین ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: وظیفه خبرنگار، انعکاس به موقع و صحیح اخبار و رویدادها به مردم است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مختار آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر باغین با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار افزود: خبرنگار فردی سخت کوش و پرتلاش در تمامی صحنه ها و مناسبت هاست که حتی تا پای جان برای تهیه گزارش مانند شهید صارمی به پیش می رود تا خبر را به موقع به مخاطب برساند.
وی گفت: خبرنگاران باید در نشر و انعکاس خبرها دقت زیادی داشته و به این موضوع واقف باشند که اخبار در سرنوشت مردم نقش بسزایی را ایفا می کند و مردم به محتوای خبر و چگونگی انعکاس آن در جامعه توجه ویژه ای دارند.
وی از مردم خواست به خبرنگار و هر منبع خبری اعتماد نکنند و به منابع خبری که خبر پراکنی و در جهت انحراف افکار عمومی به نشر اکاذیب در جامعه اقدام می کنند به عنوان منبع خبری اعتماد نشود.
خطیب جمعه باغین با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی ادامه داد: خواسته دین مبین اسلام پهلوان پروری و تربیت پهلوان در جامعه است نه قهرمان پروری ولی در دنیای امروز قهرمان قرب و عزتش از پهلوان بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: سجایای اخلاقی و منش پهلوانی باید در جامعه ترویج یابد و در کنار زور بازو باید به اخلاق و منش انسانی نیز توجه خاص شود.
حجت الاسلام مختار آبادی با اشاره به روز مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم غزه در مقابل اسرائیل جنایتکار نمونه بارز مقاومت اسلامی است که مردم نوار غزه با تقدیم قریب به دو هزار شهید که 400 نفر از آنها را کودکان تشکیل می دهند ولی در برابر این جنایتکار تاریخ بشریت ایستادگی و مقاومت کردند و این مقاومت آنها قابل تحسین و تمجید است.
وی با اشاره به مقاومت هشت سال ملت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و مقاومت مردم لبنان در جنگ 33 روزه افزود: کشورهای اروپایی و مراکز قدرت جهان از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و اعراب وابسته به جای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و محکومیت این جنایت ها شعار مرگ بر اسرائیل را حرام دانسته اند.
خطیب جمعه باغین تصریح کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام داشته و آمادگی خود را برای هر گونه کمک به مردم غزه اعلام کرده است.ک/2
7444/8154



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن