تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به تصویر کشیدن جنایت صهیونییسم رسالت مهم خبرنگاران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ملایر: به تصویر کشیدن جنایت صهیونییسم رسالت مهم خبرنگاران است ملایر- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: به تصویر کشیدن و بیان جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم نوار غزه، امروز یکی از مهمترین رسالت خبرنگاران است که نباید از وظیفه انسانی خود کوتاهی کنند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدˈحسن فاضلیانˈ در خطبه های نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر افزود: خبرنگاران و رسانه های جمهوری اسلامی باید به درستی جنایت های رژیم اشغالگر در فلسطین و نوار غزه و گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.
وی با تبریک 17 مرداد سالروز گرامیداشت شهادتˈمحمود صارمیˈ و روز خبرنگار اظهار داشت: افشاگری و بیان جنایت های دشمنان علیه مردم بی دفاع و مظلوم، رسالت مهم خبرنگاران است که امروز در کشورهای اسلامی این جنایت ها علیه مسلمان به اوج خود رسیده است.
وی ادامه داد: یک خبرنگار متعهد و دلسوز در باید اخبار را همراه با صداقت، درستی و عدالت به مردم مخابره کند، در غیر اینصورت به بشریت خیانت کرده است.
فاضلیان با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در نواز غزه خاطرنشان کرد: سازمان ملل امروز در مقابل این جنایت ها سکوت کرده و تنها سازمان چند دولت استکباری است.
وی افزود: این در حالیست که دولت های عربی نیز در مقابل این همه جنایت و کشتار مردم بی دفاع کشورهای منطقه به خصوص غزه و عراق اقدامی از خود نشان نمی دهند و تنها کمک آنها ارسال محموله های کفن برای کفن پوش کردن کشته های این مردم بی دفاع است.
حجت الاسلام فاضلیان گفت: امروز در 10 استان کشور نمازگزاران با راهپیمایی خود یکصدا انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام و همچنان بر حمایت و پشتیبانی خود از مردم غزه و فلسطین تاکید کردند.
خطیب جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: دنیا همانند گذرگاهی است که باید از آن توشه ای برای ذخیره آخرت و سعادت خود بردارید و هر کس در این دنیا ایمان، تقوا، حجاب و حیا داشته باشد، دینا و آخرت برایش بهشت است.
فاضلیان با بیان اینکه طبق احادیثی از پیامبر اکرم(ص) نوشیدن از آب کوثر، خوردن میوه درخت طوبی، آسان شدن مرگ و قرار گرفتن جایگاهش در بهشت را از ثمره های محبان و دوستداران حضرت علی(ع) عنوان کرد و افزود: کسی در عبادت، شجاعت و شهادت به حضرت علی(ع) نمی رسد و باید با تقوا وی را یاری کنیم.
وی همچنین وجود گیرنده های ماهواره ای در منازل را بزرگترین آسیب برای خانواده ها دانست و بیان داشت: شبکه های ماهواره ای منشاء ترویج اخلاق های بد و غیر انسانی است و حیا و ایمان را از خانواده ها می گیرد.
شهرستان ملایر با جمعیت 300 هزار نفر، در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2624



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن