تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی با شکوه نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راهپیمایی با شکوه نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم غزه همدان-ا یرنا- نمازگزاران نماز جمعه شهر همدان همزمان با 10 استان کشور پس از اقامه نماز جمعه هم صدا با یکدیگر در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند.


به گزارش ایرنا نمازگزاران شهر دارالمومنین همدان ظهر امروز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام سید ˈهاشم موسویˈ امام جمعه موقت همدان بار دیگر در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین به راهپیمایی پرداختند.
در این راهپیمایی که با خیل عظیم نمازگزاران از حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد مردم همدان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی اسراییل فریادˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈسر دادند.
راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکادر ها و دست نوشته هایی با مضامین ˈالقدس لناˈ ، ˈاسراییل کودک کش نابود باید گرددˈ از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه آنها حمایت و خواستار اتحاد مسلمانان و توجه مجامع بین المللی به مظلومان و کودکان غزه شدند.
راهپیمایان از مجامع بین اللملی نیز خواستند تا سکوت خود در برابر این اقدامات وحشیانه صهیونیست ها را بشکنند و حملات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.
نماز جمعه در22 نقطه از استان همدان برگزار می شود.
7530/2624



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن