تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويسي: با يک اشتباه بازنده شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ويسي: با يک اشتباه بازنده شديم
سرمربي استقلال خوزستان گفت: در روزي که شايسته برد بوديم با يک اشتباه بازنده شديم.

  عبدالله ويسي بعد از شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: بازي منطقي و هوشمندانه‌اي را انجام داديم و به گونه‌اي بازي کرديم که نه تنها مي‌توانستيم بازنده نباشيم بلکه شانس اين را داشتيم که برنده مطلق بازي باشيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود:  هوش، ذکاوت و تجربه بالاي بازيکنان استقلال تهران باعث شد که با اشتباه بازيکنان ما اين تيم برنده شود. زيبايي‌هاي فوتبال خودش را نشان داد و ما بازنده شديم.

سرمربي استقلال خوزستان درباره فرصت‌هايي که بازيکنانش از دست دادند، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته هم اين مشکل را داشتيم و در بازي مقابل استقلال هم موقعيت‌هاي زيادي از دستمان رفت. مهاجمان ما بايد تمرکزشان را افزايش دهند و ما مي‌توانستيم مقابل استقلال گلزني کنيم. در هر صورت بازي سختي بود و برخي بازيکنان ما در شرايط سخت ورزشگاه آزادي فرصت‌ها را از دست دادند.

ويسي درباره اينکه بازيکنان تيمش از خودگذشتگي نداشتند، گفت: برخي بازيکنان جوان ما براي نخستين بار ورزشگاه آزادي را مي‌ديدند و حتي بعد از صحنه‌اي که گل نزديم به نظر مي‌آمد که در زمين خاکي بازي مي‌کنند. تاوان اين شرايط را مي‌دهيم اما در آينده مجموعه تيم ما بهتر مي‌شود.

وي در مورد اينکه با خروج خسرو حيدري بازيکنان اين تيم خيالشان راحت شده بود تأکيد کرد: هفته گذشته روي نقاط قوت استقلال کار کرده بوديم و به خاطر شناخت از استقلال براي اولين بار با 3 مدافع بازي کردم. تيم ما تسلط لازم را در محوطه جريمه را داشت اما يک اشتباه تأثيرگذار بود و در نشست قبل از بازي هم گفته بودم که يک اشتباه تاثير ناگواري خواهد داشت که همين موضوع هم رخ داد.

سرمربي استقلال خوزستان درباره داوري  گفت: من درباره داوري هيچ‌وقت صحبت نکردم؛ به هر صورت داور هم گاهي اشتباه مي‌کند و من درباره داوري صحبت نمي‌کنم.

ويسي درباره انتظار از تيمش در اين فصل يادآور شد: در فصل گذشته تيم را براي ماندن در ليگ بسته بوديم و اين فصل مي‌خواهيم در نيمه بالاي جدول باشيم. فصل گذشته گفتم که خيالتان راحت باشد و تيم را در جدول نگه مي‌داريم امسال هم شک ندارم که در هفته آخر تيم ما در نيمه بالاي جدول خواهد بود.

وي درباره استفاده از بازيکنان جوان هم گفت: اينکه تيم را از بازيکنان جوان درست کرده‌ايم کار خوبي است و آنها با کسب تجربه در 2،3 بازي آينده شرايط بسيار خوبي پيدا مي‌کنند و همه چيز درست مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


جمعه 1393/05/17 21:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن