تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804619362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: از فدراسیون فقط نوربخش با من تماس گرفت!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در صورت ادامه بسکتبال، پایم را سریع جراحی می کنم؛
ویسی: از فدراسیون فقط نوربخش با من تماس گرفت!
عضو تیم ملی بسکتبال که برای دومین بار در مسابقات ملی آسیب دید، می گوید از زمان بازگشت به تهران بعد از کاپ آسیا تنها حسن نوربخش رئیس سابق سازمان لیگ با او تماس گرفته است.
سامان ویسی که از مسابقات کاپ آسیا با مصدومیتی سنگین برگشت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نظر پزشکان داخلی گفت: در بازگشت از ووهان، سراغ دکتر کیهانی رفتم و نظر او هم این بود که ACL زانویم پاره شده و باید عمل کنم. فعلا MRI جدید گرفته ام و باید 15 جلسه هم فیزیوتراپی کنم.
 
گارد تیم ملی تاکید کرد: اگر تصمیم به ادامه بازی داشته باشم باید تا 20 روز دیگر عمل کنم، اگر نه که وقت استراحت بیشتری با رفتن کنار خانواده در نظر می گیرم تا در زمانی مناسب که از نظر روحی هم آمادگی دارم برای جراحی بروم. چون مهمترین بخش جراحی همان فشار روحی است. علاوه بر اینکه خود عمل زانو با برداشتن رباط از قسمتی دیگر و همچنین یک ماه مشکل در خم و صاف کردن پا واقعا سخت است، بحث ذهنی آن سختتر به نظر می رسد.

فدراسیون باید در این موارد تشخیص دهد

وی در پاسخ به اینکه بعد از مصدومیت قبلی فدراسیون چقدر حمایتش کرد؟ توضیح داد: من هیچ وقت انتظاری از کسی ندارم. این هم تشخیص فدراسیون است که آیا باید حمایتی انجام دهد یا نه. بار قبل هم فدراسیون چکی داد که 70 درصد هزینه عمل جراحی را تامین می کرد. البته من به همان اندازه جراحی، پول فیزیوتراپی دادم اما به هر حال این مسائل را من نباید تشخیص بدهم یا اینکه به فدراسیون بروم که هزینه ی من را بدهید. این مسائل بستگی به این دارد که چقدر موضوع مهم باشد و پی گیر آسیب دیدگی ورزشکار باشند.
 
آیا فدراسیون این بار پی گیری وضعیت مصدومیت بازیکن در جریان بازی های ملی بوده است؟ ویسی پاسخ می دهد: تا به حال تنها کسی که از فدراسیون با من تماس گرفته، حسن نوربخش رئیس سابق سازمان لیگ بوده است. نوربخش هم واقعا آدم زحمت کشی بود و ما هر چه خاطره داریم به همراه او است که واقعا سالم کار می کرد و امیدوارم همیشه موفق باشد اما به غیر از او کسی بعد از کاپ آسیا با من تماس نگرفته است. 

تنها در تیم ملی از بسکتبال لذت می بریم

با این وجود بازیکن تیم ملی از بازی برای این تیم پشیمان نیست و می گوید: تیم ملی در ایران تنها جایی است که می توان در آن بسکتبال واقعی بازی کرد. در لیگ که تنها یک یا دو تیم خوب وجود دارد و بقیه لذتی از بازی نمی برند. در حالی که در تیم ملی با دوستان خود شرایط خوبی داریم و از بازی هم لذت می بریم. به هر حال این اتفاق برای هر کسی رخ می دهد و این هم شانس من است که دو بار چنین مصدومیتی را تجربه کردم.

ویسی در مورد ادامه بازی بسکتبال تاکید می کند: این هم بستگی دارد چون در شرایط فعلی این توانایی را در خودم نمی بینم. البته برگشت به بسکتبال کار مشکلی نیست بلکه پشت سر گذاشتن پروسه جراحی و تلاش برای بازگشت از صفر کار سختی است آن هم به عنوان کسی که تا به حال چهار بار جراحی کرده و سن پایینی هم ندارد.

قبلا سه بار جراحی کرده ام

وی اضافه کرد: من قبلا دو مچ پایم را به همراه زانوی راست عمل کرده ام و حالا زانوی دیگرم را باید عمل کنم. در این شرایط مشکل اصلی ام از نظر روحی است. البته خوشبختانه حمایت دوستانم از میان مربیان و بازیکنان واقعا از نظر روحی کمک بزرگی می کند و همه تاکید دارند که به بازی برگردم اما بعد از 3 عمل جراحی و یک سال محرومیتی که در دوران بازی گذرانده ام، رسیدن به سطح اول واقعا سخت است.
 
ویسی که علاوه بر بازی های ملی امسال، لیگ بعد را هم از دست داده، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در ادامه کار موفق باشد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن