تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802727321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت کرمان: نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب متحد باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت کرمان: نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب متحد باشند کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در داخل کشور گفت: همه نیروهای وفادار به انقلاب، اسلام، نظام و رهبری با هم متحد باشند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور افزود: آنچه اکنون مهم به شمار می رود، وحدت امت اسلامی و همان است که همیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته اند.
وی بیان کرد: سلایق سیاسی اگر در آن حدی که مجاز است رسیده و از حد نگذشته است باید کنار گذاشته شود و همدلی و وفاق برای اسلام و نظام و پیشرفت اهداف انقلاب، لازم است.
وی بر ضرورت وحدت جهان اسلام نیز تاکید کرد و گفت: وحدت جهان اسلام باید از سوی همه اقوام و گروه ها، شیعه و سنی حفظ شود و حرکت هایی که اخیرا در سوریه، عراق و لبنان شده برای ایجاد تفرقه بین مسلمین است.
خطیب جمعه کرمان اظهار کرد: مسلمانان این گونه حرکت ها را قبول ندارند و با آنها برخورد می کنند و برای مبارزه جدی با تفرقه افکنان بسیج و برای مبارزه جدی با استکبار متحد می شوند.
وی با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی، افزود: روز مقاومت برای جنگ اسراییل علیه حزب الله لبنان بود که 33 روز طول کشید، حزب الله مقاومت کرد و رژیم صهیونیستی، زمینی و هوایی توفیقی بدست نیاورد و مفتضحانه عقب نشینی کرد.
وی بیان کرد: این مقاومت به غزه تسری کرد و جنگ اخیر که 30 روز به طول انجامید.
حجت الاسلام عرب پور، جنگ غزه را مصداق کامل پیروزی خون بر شمشیر توصیف کرد و گفت: مردم بی دفاع در زندانی بزرگ به نام غزه از هر جهت محاصره بودند و دشمن سفاک از زمین، هوا و دریا مردم بی دفاع و کودکان را مرتب به شهادت رساند.
وی اضافه کرد: جنگی که بعد از 30 روز، یکهزار و 870 شهید برای مردم غزه داشت که 400 شهید از این تعداد کودکان بودند و بین آنها نوزاد چند روزه هم دیده شد.
وی گفت: 10 روز اول جنگ تقریبا تمام دنیا در حمایت از صهیونیستها بود و کسی از مردم غزه دفاع نمی کرد، دبیر کل سازمان ملل به سرزمینهای اشغالی آمد و به رژیم صهیونیستی تسلیت گفت اما از مردم غزه حرفی نزد، اوباما هم گفت مقاومت باید خلع سلاح شود.
حجت الاسلام عرب پور تاکید کرد: نقش جمهوری اسلامی در مساله غزه بسیار اساسی بوده و این مایه افتخار است.
وی بیان کرد: سران استکبار و رژیم صهیونیستی اقرار می کنند در این جنگ 30 روزه جمهوری اسلامی رهبری جهان اسلام را برعهده گرفت و دولت های عربی سکوت اختیار یا حتی برای نابودی مقاومت همراهی کردند.
خطیب جمعه کرمان گفت: امروز با اطمینان می گوییم که مقاومت پیروز است و گروه هایی مثل تکفیری ها و داعش که برای استکبار نوکری می کنند بدانند پیروزی از آن اسلام و مقاومت است و روزی برای این نوکری باید تاوان خود را پس دهند.
**گرامی داشت روز خبرنگار
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: سال 77 وقتی طالبان در کشور افغانستان دست به کشتار زده و آنجا وضعیت نابسمانی بود چند دیپلمات ایرانی و یک خبرنگار توسط آنها به شهادت رسید.
حجت الاسلام عرب پور افزود: یاد خبرنگار شهید محمود صارمی که از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بود و خدمات ارزنده ای را در انعکاس اخبار افغانستان داشت گرامی می داریم و به روان همه خبرنگاران شهید چه در دوران دفاع مقدس و چه جنگهای منطقه ای درود می فرستیم.
/1139/8154



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن