تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريكا و اسرئيل پشت پرده حمايت از گروه هاي تروريستي/عده اي به نام اسلام به دنبال كشتار مسلمانان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان ماموستا راستي:
آمريكا و اسرئيل پشت پرده حمايت از گروه هاي تروريستي/عده اي به نام اسلام به دنبال كشتار مسلمانان هستند
سننددج – خبرگزاري مهر: امام جمعه موقت سنندج گفت: آمريكا و اسرئيل پشت پرده حاميان گروه هاي تروريستي همچون داعش هستند و با اين توطئه مي خواهند به اسلام ضربه بزنند.



به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمد امين راستي ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه سنندج ضمن محكوم كردن جنايت هاي صورت گرفته در كشور اسلامي به ويژه غزه بيان كرد: توطئه هاي كنوني در كشورهاي اسلامي و دامن زدن به جنگ هاي داخلي همگي زير سر كشورهاي استكباري به ويژه آمريكا و اسرائيل است. وي با بيان اينكه امروز جنگ مذهب عليه مذهب در منطقه راه افتاده است و دشمن مي خواهد از اين راه توطئه هاي خود را دنبال كند، يادآور شد: متاسفانه تمامي درگيري ها و ناآرامي هاي در منطقه خاورميانه به ويژه در كشورهاي اسلامي همگي زيرسر اسرائيل غاصب و آمريكاي جنايتكار است. امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: شكل گرفتن گروه هاي تروريستي در كشورهاي اسلامي منطقه همچون داعش نيز برنامه ريزي دشمن است و آمريكا و اسرئيل در پشت پرده از اين گروه ها حمايت مي كنند تا همچنان كشورهاي منطقه ناآرام باشند و آنها بتوانند از اين ناآرامي ها و جنگ هاي داخلي در راستاي اجرايي كردن توطئه هاي خود استفاده كنند. وي با بيان اينكه امروز گروه هاي تروريستي به نام دفاع از اسلام مي خواهند كشورهاي مسلمان را نا امن كنند، گفت: در آموزه هاي ديني ما نيز بارها تاكيد شده است كه نبايد به كشتار مسلمانان دست زد در حالي كه امروز گروه هاي تروريستي به نام اسلام به دنبال كشتار مسلمانان بوده و نكته نگران كننده تر اين است كه حتي آنها حكم جهاد نيز اعلام مي كنند. وي به وضعيت كنوني غزه و حمله رژيم غاصب صهيونيستي به مردم مظلوم فلسطين اشاره كرد و افزود: متاسفانه در جنگ اخير غزه تاكنون بالغ بر 400 كودك بي دفاع شهيد شده اند و در كنار اين جنايات مدعيان حقوق بشر و كشورهاي استبكاري همچنان سكوت كرده اند. ماموستا راستي به آواره شدن هزاران نفر از مردم بي دفاع غزه اشاره كرد و گفت: بدون شك وحدت در ميان كشورهاي اسلامي و تلاش براي همدلي بيشتر مي تواند زمينه را براي شكست دشمنان در تمامي عرصه ها فراهم كند و ادامه اين مهم رژيم غاصب صهيونيستي را براي هميشه در ميان بر مي دارد. وي ضمن تاكيد بر لزوم بيداري كشورهاي اسلامي در مقابل توطئه هاي بي پايان دشمنان گفت: امروز همه ما وظيفه داريم كه در اين شرايط حساس ضمن حفظ وحدت و همدلي در مسلمانان تمامي جهاد حمايت كنيم و اين حمايت حتي مي تواند با برگزاري يك راهپيمايي و سردادن شعار محكوميت اين جنايت ها باشد. امام جمعه موقت سنندج همچنين در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه امروز سنندج با اشاره به ايام هفته فني و حرفه اي و همچنين مهارت اظهار داشت: مهارت آموزي در جامعه از اهميت ويژه اي برخوردار است و به همين دليل اين مهم بايد در اولويت فعاليت هاي جامعه قرار گيرد. وي كارآفريني و مهارت آموزي را نياز اصلي در جامعه عنوان كرد و گفت: با ترويج مهارت آموزي مي توان جواناني ماهر و آموزش ديده تربيت كرد و در نتيجه در جذب آنها در بازار كار تسريع مي شود و آمار كنوني بيكاري در جامعه به شكلي قابل ملاحظه كاهش مي يابد.


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن