تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804335196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ غزه همصدایی اسرائیل و داعش را نمایان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
جنگ غزه همصدایی اسرائیل و داعش را نمایان کرد خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نبرد اخیر اسراییل و نیروی مقاومت غزه، گفت: این نبرد و پیروزی مردم غزه سبب رسوایی اسراییل و هم پیمانان غربی و عربی او از جمله آمریکا، کشورهای عربی مرتجع منطقه و گروه تروریستی داعش شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، به نبرد اخیر نیروهای مقاومت فلسطین و اسراییل غاصب اشاره و اظهار کرد که نبرد اخیر چهارمین تهاجم گسترده اسراییل به نیروهای مقاومت در چند سال گذشته بود که همانند نبردهای پیشین با پیروزی مسلمانان خاتمه یافت.
وی افزود: در نبرد اخیر مردم غزه با تمام توان در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و با وارد کردن ضربات سهمگین به اسراییلی ها؛ آنها را مجبور به عقب نشینی و پذیرش شروط خود کردند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که در این نبرد رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی و سکوت مرگبار کشورهای مرتجع عربی منطقه به نبرد با نیروهای مقاومت آمده بود، تصریح کرد: با این وجود نیروهای مقاومت اسلامی با موشک باران مناطق صهیونیستی و گذر از گنبد به اصطلاح آهنین این رژیم، بسیاری از مزدوران رژیم صهیونیستی را به درک واصل کردند.
به گفته وی پیروزی مردم مقاوم غزه در نبرد اخیر نشان دهنده آغاز سقوط اسراییل پرمدعا است به گونه ای که دیگر آرزوی نیل تا فرات اسراییلی ها به افسانه بدل شده و حتی حفظ همین مناطق اشغالی از سوی آنها نیز به مشکل خورده است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: این نبرد و پیروزی مردم غزه سبب رسوایی اسراییل و هم پیمانان غربی و عربی او از جمله آمریکا، کشورهای عربی مرتجع منطقه و گروه تروریستی داعش شد چرا که آمریکا و کشورهای غربی به صورت علنی از اسراییل حمایت می کردند، کشورهای عربی منطقه با سکوت مرگبار خود مهر تأیید بر این جنایت ها زدند و گروه تروریستی داعش نیز که ادعای حمایت از مسلمانان سنی مذهب را دارد؛ در برابر کشتار مسلمانان سنی مذهب غزه سکوت کرد.
رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان خراسان شمالی افزود: تهاجم اخیر اسراییل به نوار غزه نشان داد که داعش با رژیم صهیونیستی هم صدا و دو روی یک سکه هستند و پیوندهای رژیم جعلی اسراییل و گروه تروریستی داعش آشکار شد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: همچنین در نبرد اخیر واقعیتی دیگر نیز آشکار شد و آن توان بسیج مردمی مسلمانان در برابر دشمنان بود به گونه ای که پس از پیروزی نیروهای بسیج مردمی در سوریه و لبنان، این بار بسیج مردمی در غزه نتیجه مثبتی داشت و سبب پیروزی مهم فلسطین و شکست خفت بار اسراییل شد.
وی با تأکید بر این که می باید در عراق نیز نیروی مقاومت بسیج مردمی تشکیل شود، اظهار داشت: یکی از علل دچار شدن عراق به وضعیت فعلی این بود که ارتش این کشور از نیروهای منافق و بعثی پاک سازی نشده بود.
به گفته خطیب نماز جمعه بجنورد باید در عراق نیز نیروی مقاومت بسیج مردمی تشکیل شود تا این نیرو بتواند از مردم و مسلمانان در برابر دشمنان حفاظت کند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: همه این ها در واقع اجرای فرمان امام خمینی(ره)، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام علیه مستکبران عالم است./9314/پ201/ب4



۱۳۹۳/۵/۱۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن