تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یونیسف:مردم غزه از نظر روانی به شدت آسیب دیده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یونیسف:مردم غزه از نظر روانی به شدت آسیب دیده اند خبرگزاری پانا: مسئوول سازمان یونیسف در غزه گفت:بیشتر مردم و به ویژه کودکان غزه دچار آسیب های روانی شدید شده اند و به درمان های فوری نیازمندند.
۱۳۹۳ جمعه ۱۷ مرداد ساعت 10:25

به گزارش خبرگزاری پانا، پرنیله آیرونساید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گفت:در حقیقت کشته شدن چهارصد و سی کودک در این درگیری بیش از تلفات دو جنگ اخیر است و بر اساس ارزیابی های ما هزاران کودک که در غزه زندگی می کنند به کمک های فوری در زمینه روانشناسی نیازمند هستند.به سختی می توان کودک و یا حتی فرد بزرگسالی را در غزه پیدا کرد که بر اثر درگیریهای اخیر دچار آسیب های روانی نشده باشند.
وی افزود:یونیسف از تیم هایی که درمان هایی در زمینه روانشناسی در غزه صورت می دهند حمایت می کند اما در حقیقت شمار آنها کم است و ما به پانصد روانشناس نیازمندیم که به کودکان نیازمند کمک های ضروری را ارائه دهند.این تنها یک درمان کوتاه مدت است و ما برای درمان موثر به درمان های درازمدت نیازمندیم و این کار به سالها زمان نیاز دارد تا کودکان آسیب دیده را به وضعیتی برسانیم که روش های لازم برای مقابله با آسیب های وارده به خود را دراختیار داشته باشند.
مسئوول یونیسف در غزه در ادامه گفت:با شرایطی که غزه در یک ماه اخیر داشته است و حملاتی که به آن انجام شده کمتر خانواده ای را می توان یافت که به درمان های روانشناسی نیاز نداشته باشد.
وی در پایان گفت:من در مناطق درگیری زیادی در جهان کار کرده ام به طور صادقانه بگویم که من با فلسطینی ها در غزه زندگی کرده ام و شرایط آنها تکان دهنده و عمیقا نگران کننده است.امیدوارم که جامعه بین المللی و آنها که در قاهره مذاکره می کنند بتوانند به توافق برسند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن