تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سرمایه داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سرمایه داخلی
مدير عامل سازمان منطقه ويژه پارس از توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سرمایه داخلی خبر داد و گفت: فرودگاه بين المللي خليج فارس و مجتمع بندري پارس با توان پهلو دهي 25 كشتي به صورت همزمان از ظرفيت هاي منطقه براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.


مهدی یوسفی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وجود ذخاير عظيم گاز ميدان گازي پارس جنوبي، استقرار صنايع پايين دستي صنعت نفت و وجود پالايشگاه هاي متعدد گازي كه خوراك اصلي مجتمع هاي پتروشيمي را تامين مي كند از پتانسيل هاي بالقوه منطقه براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي به شمار مي رود.
 
یوسفی تصریح کرد: هم اکنون توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در دستور کار قرار دارد که جزو طرحهای اولویت دار بوده و به احتمال زیاد با سرمایه گذاری داخلی انجام می شود.
 
وي  وجود فرودگاه بين المللي خليج فارس و مجتمع بندري پارس با توان پهلو دهي 25 كشتي به صورت همزمان را از ديگر ظرفيت هاي منطقه براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي عنوان كرد.
 
*** ایجاد اورژانس هوایی در منطقه ویژه اقتصادی
 
یوسفی تاکید کرد: ایجاد اورژانس هوایی و احداث یک مرکز سوانح و سوختگی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد تا بتوان با تقویت ظرفیتهای رفاهی، دغدغه های نیروهای داخلی و خارجی را به کمترین میزان ممکن رساند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که این سازمان وظیفه اداره و راهبری حوزه عملیاتی پارس جنوبی، پارس ٢ و پارس شمالی را زیر نظر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران عهده دار است، گفت: هدف اصلی ما برنامه ریزی، ایجاد زیر ساختهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای توسعه صنایع بالادستی، میان دستی و پایین دستی با رویکرد توسعه اقتصادی است، از این رو تمرکز خود را روی ایجاد ٢٩ فاز اسمی پارس جنوبی در قالب ٢٤ فاز قرار داده ایم.
 
 انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن