تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها با انتقادات خود استاندار و مدیران استان کردستان را کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسانه ها با انتقادات خود استاندار و مدیران استان کردستان را کمک کنند سنندج - ایرنا- استاندار کردستان از رسانه ها و خبرنگاران خواست با انتقادات منصفانه و مبتنی بر اخلاق از شخص استاندار و مدیران استان، در راستای رفع مشکلات استان کمک کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج، افزود: انتقادات مطرح شده توسط رسانه های استان از مجموعه مدیریتی استان، تاکنون مبتنی بر اخلاق بوده و بی اخلاقی از سوی رسانه ها ندیده ایم.
وی بالا بردن آستانه تحمل مدیران توسط رسانه ها را کمک به خود مدیران دانست و از خبرنگاران خواست در این راستا بیشتر تلاش کنند.
وی با یادآوری اینکه خود از جنس رسانه است و با مسایل و مشکلات این حوزه آشنایی دارد، گفت: مسایل و مشکلاتی که توسط رسانه های استان مطرح می شود را به صورت مستمر و جدی پیگیری می کنم.
زاهدی همچنین تاکید کرد اهالی رسانه و خبرنگاران باید در مورد مسایل روز جامعه در بخش های مختلف آگاهی داشته باشند و به درستی از قوانین، مقررات، مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، آگاهی نسبی داشته باشند.
استاندار کردستان انتقاد را رکن اصلی رسانه ها دانست و گفت: ما از رسانه ها انتظار طرح مسایل و مشکلات را داریم ولی انتظار ارایه راهکار را نداریم و رسانه ها هرجا اشکال را می بینند منعکس نمایند.
زاهدی از رسانه ها خواست در ارتباط با اقتصاد رسانه بیشتر کار کنند تا بتوانند به صورت مستمر و مداوم نشریه خود را چاپ کنند.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها را رصد می کنم و به آنها اعتقاد دارم، گفت: از اردیبهشت ماه به فکر مراسم تجلیل از خبرنگاران بودم و ارج نهادن به مقام خبرنگاران همیشه در خاطرم هست.
استاندار کردستان، در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دانستن نیاز انسان است و همواره بشر نیاز به آگاهی بخشی دارد، گفت: رسانه ها علاوه بر اطلاع رسانی باید به عمق خبر نیز بپردازند و مسایل را تحلیل و تجزیه کنند.
زاهدی با اشاره به اینکه رسانه های دنیا امروز از خبر دادن صرف به سمت تحلیل و گزارش رویدادهای مختلف می پردازند، گفت: مردم امروز بیشتر نیاز به تحلیل دارند و آن را پیگیری می کنند.
نماینده عالی دولت در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و گروه های تروریستی وابسته به استکبار در سوریه و عراق، گفت: جنایات اخیر در خاورمیانه ادامه برنامه های خصمانه دشمنان اسلام علیه مسلمانان این منطقه و راه انداختن طرح اسلام هراسی است.
زاهدی گروه تروریستی داعش را نماد تحجر و خشونت دست ساخته استکبار و آمریکا دانست و گفت: داعش برادر جریان طالبان در افغانستان است که در سال 77 شهید صارمی که جنایات آنان را برملا کرد به شهادت رساند.
وی با اشاره به اینکه آنچه امروز در مناطق کردی و عربی عراق، سوریه و فلسطین می گذرد، منبعث از جریان القاعده است، گفت: ابوبکر البغدادی که در گذشته عضو اصلی القاعده بود خودش جریان جدیدی را بوجود آورده است و علیه مسلمانان جنایت می کند.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه اسکتبار جهانی در راستای مخدوش کردن چهره اسلام گروه های تروریستی را حمایت می کنند، اظهار کرد: هرگاه تاریخ مصرف این گروه ها به پایان برسد استکبار گروه های جدیدی را بوجود می آورد.
وی با ادای احترام به شهیدان عراق، سوریه و همچنین فلسطین گفت: امروز 50 هزار نفر در کردستان عراق بر اثر جنایات داعش آواره و در حال مرگ تدریجی هستند و این جنایت داعش را محکوم می کنیم.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از محل پول نفت کشورهای اسلامی این کشورها را به جان هم انداخته اند، گفت: امروز استکبار جهانی بدون هزینه کردن توانسته است مسلمانان را به جان هم بیاندازد و از اسلام چهره ای خشن به دنیا معرفی کند.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز استکبار جنگ مذهب علیه مذهب راه انداخته است، گفت: برای دشمنان اسلام فرقی نمی کند که در میان مذاهب اسلامی چه کسی کشته می شود چرا که در هر صورت از دنیای اسلام کشته می شود و مسلمانان باید مواظب توطئه های دشمنان علیه پیروان دین اسلام باشند.
زاهدی گفت: جنایات و کشتار مسلمانان توسط گروه های تروریستی به کینه ای تاریخی علیه مسلمانان تبدیل می شود و از اسلام چهره خشنی به دنیا معرفی می کند.
در ادامه این مراسم تعدادی از خبرنگاران به بیان مسایل و مشکلات صنفی خود پرداختند.ک/3
7346/533



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن