تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت بدنسازی استان قزوین انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
رئیس هیئت بدنسازی استان قزوین انتخاب شد
قزوین- خبرگزاری مهر: با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان قزوین حسین مردعلی با کسب اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.



به گزارش خبرنگارمهر، مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان قزوین ظهر امروز با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی کشور، مهدی عبدالرزاقی معاونت مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قزوین و جمعی از اهالی رشته بدنسازی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد که در پایان حسین مرد علی با کسب 12 رای از مجموع 18  رای ماخوذه توانست برای 4 سال دیگر رئیس هئیت بدنسازی قزوین شود.

پس از حسین مردعلی، آفشید خوشنویس و علیرضا کریمی نیز هر کدام با 3 رای در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

در این مجمع هر سه کاندیدا با قدرت شرکت کرده بودند و هیچ یک به نفع دیگری کنار نرفت.

حسین مردعلی رئیس هئیت بدنسازی استان قزوین پس از پایان مجمع در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رشته بدنسازی یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی در قزوین است که تعداد بیمه شدگان زیادی نیز دارد از همین رو بنده سعی خواهم کرد با استفاده از تجربیات پیشکسوتان به توسعه این رشته در استان بپردازم.

وی افزود: رشته بدنسازی در استان قزوین با مشکلات بسیاری مواجه است که از جمله آن ها می توان به نداشتن خانه بدنسازی،کمبود بودجه،نبود نظارت کافی بر باشگاهها اشاره کرد که سعی خواهم کرد در طول این 4 سال به برطرف کردن این مشکلات بپردازم.

مرد علی تصریح کرد: روزی که من به هئیت بدنسازی آمدم این هئیت تنها یک مهر و یک کاغذ داشت؛ اما من و مجموعه همکاران هئیت بدنسازی سعی کردیم در این سال ها به تجهیز هئیت بپردازیم.

حسین مرد علی سابقه 7 سال ریاست هئیت بدنسازی را در کارنامه خود دارد.

پیش از این داریوش جودکی به مدت 6 ماه سرپرست هئیت بدنسازی استان قزوین بود.


۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن