تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله استانی رقابت های امداد و نجات در سیستان و بلوچستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان با حضور امدادگران جوان/
مرحله استانی رقابت های امداد و نجات در سیستان و بلوچستان برگزار شد
زاهدان-خبرگزاری مهر: رقابت های امداد و نجات مرحله استانی با حضورامدادگران جوان دختر و پسر با حضور تیم های مختلف از سراسر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت ها که با حضور تیم های مختلف از سراسر استان و با حضور 340 امدادگر در زاهدان برگزار شد شرکت کنندگان در رشته های مختلف امدادی توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفتگو با مهر بیان داشت: در این مسابقات که به صورت جداگانه با حضور خواهران و برادران جمعیت هلال احمر و از شهر های مختلف استان به مدت چهار روز برگزار شد تعداد 340 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند. حسن مصفا اظهار داشت: در این رقابت ها شرکت کنندگان در رشته های اسکان اضطراری، کمک های اولیه، جستجو ونجات در آوار، جستجو و نجات جاده ای، جستجو و نجات در کوهستان با یکدیگربه رقابت پرداختند. وی افزود: برگزیدگان و منتخبان این رقابت ها در شهریور ماه امسال برای حضور در رقابت های کشوری از طرف جمعیت هلال احمر به مرحله بعدی رقابت ها اعزام خواهند شد. وی هدف از برگزاری این رقابت ها را افزایش توان علمی و عملی امدادگران و حفظ آمادگی در تیم های عملیاتی نجات در سطح استان عنوان کرد.






۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۱۵:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن