تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان تبریزی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزارکردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشجویان تبریزی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزارکردند تبریز- ایرنا- دانشجویان دانشگاه های تبریز علیه جنایات رژیم غاصب اسرائیل در مقابل دانشگاه تبریز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این تجمع دانشجویان با شعارهایی همچون ˈ مرگ بر اسرائیلˈ ، ˈ مرگ بر آمریکاˈ، ˈ مقاومت می رزمد اسرائیل می لرزدˈ ، ˈ هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلامˈ و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ˈ ضمن ابراز انزجار از وحشی گری های ارتش اسرائیل در نواز غزه، بر حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این تجمع با اشاره به منشور ملل متحد و تصریح 111 ماده آن به زندگی مسالمت آمیز و همراه با صلح در میان ملل و کشورهای مختلف، از اینکه اسرائیل غاصب برخلاف ین منشور عمل کرده و می کند ابراز تاسف کرد.
محمدحسین فرهنگی گفت: در حالیکه منشور ملل متحد برای مصون ماندن مردم از آسیب های جنگ و کمک به برقراری زندگی سعادتمند بشری و ایجاد رفاه اجتماعی تاکید دارد، اما امذروز افکار عمومی جهانیان از مسئولان مجامع بین المللی به ویژه رئیس سازمان ملل متحد این سئوال را دارند که این بندهای مصرح چرا در قضیه حمله اسرائیل به غزه نادیده گرفته می شود؟
وی ادامه داد: در میان تعجب جهانیان امروز کشورهای به ظاهر مدعی دموکراسی و حقوق بشر در برابر حمله ارتش اسرائیل به مردم بی دفاع غزه سکوت کرده و حتی غربی ها جبهه مقاومت را محکون می کنند که بسیار تامل برانگیز می باشد.
فرهنگی با تاکید بر آثار مثبت مقاومت مردم غزه در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهونیستی، اظهار کرد: حتی مقاومت با امکانات بسیار محدود نیز مورد هجمه سنگین غربی ها قرار گرفته است.
وی با اشاره به بندهایی از منشور سامان ملل متحد، گفت: در این منشور تصریح شده است کشورهایی که برخلاف منشور رفتار کنند تا زمانیکه سازمان ملل ورود پیدا نکرده است، مردمی که مورد حمله قرار گرفته اند حق دفاع از خود دارند، ضمن اینکه پیش بینی شده است کشورهایی که ناقض منشور هستند از سازمان اخراج شوند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اینکه سازان ملل متحد در برابر کشتار وحشیانه 300 کودک غزه سکوت اختیار کرده است، ابراز تاسف کرد.
فرهنگی اضافه کرد: اینکه رئیس سازمان ملل متحد بعد از مدت ها از حمله اسرائیل به غزه روز گذشته ابراز تاسف می کند جای تاثر دارد.
وی گفت: ما تجمع کنندگان امروز تبریز خواستار استعفای بان کی مون از ریاست سازمان ملل هستیم چراکه در قضیه کشتار مردم غزه که برخلاف موازین و منشور سازمان ملل است ، فقط ناظره گر بوده است.
به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با محکومیت حملهد اسرائیل به غزه، اظهار کرد: این حملات منجر به نفرت جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی شده است.
محمدرضا پورمحمدی گفت: وظیفه جهان اسلام در برابر جنایات اسرائیل فراهم ساختن امکانات لازم و حیاتی برای مردم غزه و همچنین عکس العمل های مناسب در برابر ددمنشی های رژیم جعلی اسرائیل است.
این تجمع با قرائیت قطع نامه ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ارتش سرائیل در کشتار کودکان و زنان فلسطینی پایان یافت.
7236



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن