تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821103837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج محموله قاچاق در استان مرکزی کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنج محموله قاچاق در استان مرکزی کشف شد اراک- ایرنا- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پنج محموله میلیونی کالای قاچاق در عملیات های پلیس در این استان کشف شد.


به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس سردار ˈعزیزالله ملکیˈ افزود: ماموران انتظامی استان مرکزی در تداوم مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان در دو روز گذشته موفق شدند این تعداد محموله قاچاق را کشف کنند که در این عملیات شش نفر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد سه محموله در دلیجان کشف شده است ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیاتی از یک دستگاه خودرو ایسوزو در ورودی شهرستان تعداد یک هزار و 409 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و 10 هزار و 360 عدد قرص نیروزا به ارزش تقریبی 350 میلیون ریال را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: همچنین در عملیات دیگر در شهرستان دلیجان ماموران انتظامی از یک دستگاه وانت زامیاد تعداد 243 عدد پتو خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال و از یک دستگاه خودروی سواری تعداد یک هزار و 896 ثوب لباس به ارزش 150 میلیون ریال را کشف کردند.
سردار ملکی ادامه داد: در این عملیات ها سه نفر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی خاط نشان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان ساوه نیز روز گذشته موفق شدند از یک دستگاه خودروی کامیونت تعداد یک هزار و 274 عدد پوشاک ورزشی قاچاق به همراه یک دستگاه مینی موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند که ارزش اموال کشف شده در حدود 250 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان خمین نیز روز گذشته در عملیاتی از ورود یک محموله سیگار خارجی قاچاق توسط فردی مطلع شدند.
سردار ملکی ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده ماموران وی را شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضایی محل اختفای سیگارها را مورد بازرسی قرار دادند.
وی بیان کرد: در بازرسی صورت گرفته تعداد 17 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد و متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.ک/1
716/559



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن