تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798690822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرخانه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو 74 مقاله دریافت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیرخانه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو 74 مقاله دریافت کرد ساری - ایرنا- مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: با پایان مهلت دریافت مقاله برای کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، در مجموع ٧٤ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است.


ˈ دلاور بزرگ نیاˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین مقالات ارسال شده به کنفرانس با 30 مورد مربوط به معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت استان مازندران است.
وی گفت: 19 مقاله درمورد بهداشت و درمان، 11 مورد درباره ارتباط با مشتری ، هفت مقاله درزمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات، سه مقاله اقتصادی، دو مورد درباره نیروی انسانی در گردشگری سلامت و دو مقاله نیز با موضوع گردشگری سلامت در کشورهای عضو اکو است.
دبیرکنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو، توسعه وتنوع محصولات، مدیریت زمین و منطقه بندی، توسعه و توانمندی نیروی انسانی، اقتصاد، فن آوری ارتباطات،ارتباط با مشتری و تبلیغات بازار در گردشگری سلامت را از محورهای کنفرانس معرفی کرد و گفت: این کنفرانس طیفی متنوع از نگاه زیرساختی به گردشگری سلامت تا قابلیت های اقتصادی و حتی تبلیغی را دربر می گیرد.
وی افزود: براساس برنامه، از میان مقالات دریافتی شش اثر به عنوان برترین ها معرفی شده و نویسندگان، مقاله ها را در قالب سخنرانی در کنفرانس ارائه می دهند.
بزرگ نیا گفت: ظرفیت های معرفی نشده بکر درخصوص گردشگری سلامت در مازندران وجود دارد که چون الماس های گرانبها در دل جاذبه های توریستی استان پنهان مانده است که تلاش می شود تا در این کنفرانس به عنوان سرمایه های طبیعی ملی به کشورهای منطقه اکو معرفی شوند.
وی به برپایی نمایشگاه جامع در حاشیه این کنفرانس در رامسر اشاره کرد و افزود : مجتمع های دارویی و درمانی و موسسات تحقیقات پزشکی در این نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر آن در غرفه هایی هم جاذبه های گردشگری سلامت مازندران معرفی خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به ارزآوری بالای گردشگری درمانی در جهان گفت: ایران با توجه به موقعیت خاص اقلیمی، جغرافیایی و استراتژیکی که در خاورمیانه و آسیا دارد، یکی از قطب های بالقوه توریسم درمانی است که تاکنون نتوانسته از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.
وی ابراز امیدواری کرد با برپایی چنین کنفرانس هایی و حضور کارشناسان ، نخبگان و مسوولان کشورها، زمینه های تازه ای پیش روی صنعت گردشگری ایران گشوده و علاوه بر کسب درآمد، نقش محوری ایران در توریسم منطقه بازخوانی شود.
بزرگ نیا همراهی بخش خصوصی و دولتی در برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت را حائز اهمیت توصیف و از تلاش اتاق بازرگانی، اتاق اکو، استانداری مازندران، کمیته راهبردی گردشگری سلامت مستقر در معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت خارجه، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نظام پزشکی کشور قدردانی کرد.
نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو با حضور 70 میهمان خارجی از ٩ کشور آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه ، پاکستان ، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان و نیز مهمانان داخلی 27 مرداد ماه به مدت سه روز در رامسر برگزار می شود.ک/3
2585/1654/ 684



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن