تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819711524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه دنيا به سپک تاکراي ايران تغيير کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۹ب.ظ)
رئيس فدراسيون انجمنهاي ورزشي: نگاه دنيا به سپک تاکراي ايران تغيير کرده است رئيس فدراسيون انجمنهاي ورزشي گفت: نايب قهرماني جهان که توسط تيم هوپ تاکراي مردان کشورمان به ثبت رسيد نشان از رشد و پيشرفت قابل ملاحظه تيم ايران دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد عليپور که به همراه تيم ملي سپک تاکرا در تايلند به سر مي برد با بيان اين مطلب افزود: در رقابتهاي هوپ تاکرا 9 تيم قدرتمند جهان شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بسيار سنگين بود و بازيکنان ما به لطف تکنيک و تاکتيک خود و استفاده از تجربيات "سومکيت" سرمربي مجرب تايلندي اين نتيجه قابل ملاحظه را کسب کردند.
وي اظهار داشت: از آنجا که کمتر از يک ماه تا شروع بازيهاي آسيايي اينچئون وقت مانده، تيمهاي آسيايي مثل تايلند، کره، اندونزي، ميانمار، لائوس و هند که از قدرتهاي درجه اول دنيا محسوب مي شوند با قدرت و توان هرچه تمامتر در بانکوک حضور پيدا کرده اند و به اين رقابتها به عنوان مسابقات مهم تدارکاتي نگاه مي کنند و به اين جهت سطح کمي و کيفي بازيها بسيار بالا است.
وي تصريح کرد: از طرفي در بازيهاي آسيايي 24 مدال توزيع مي شود و اين تيمها براي بالا بردن سطح آمادگي خود و رسيدن به مدالهاي اينچئون گام به رقابتهاي جهاني تايلند گذاشته اند.
عليپور حضور تيمهاي ملي مردان و زنان سپک تاکرا در رقابتهاي جهاني را بسيار اميدوار کننده خواند و اظهار داشت: تيم مردان کشورمان پيش از اين در رقابتهاي ليگ جهاني شرکت کرده و صاحب تجربيات خوبي شده و حالا با هدايت سرمربي تايلندي حرفهاي زيادي براي گفتن دارد و در مجموع نگاه دنيا به سپک تاکراي ايران تغيير يافته است.
او اضافه کرد: حضور بانوان را هم به فال نيک مي گيريم و از آنها انتظار نتيجه گرفتن نداريم، چراکه معتقديم شرکت کردن تيم سپک تاکراي زنان در جمع بهترينهاي جهان تجربه و انگيزه آنها را بالا خواهد برد در اين بين در ديداري که با رئيس کنفدراسيون آسيا داشتم وي هم از حضور فعال بانوان ايران در تايلند ابراز رضايت و خشنودي کرد.
رئيس کنفدراسيون سپک تاکراي غرب آسيا از لزوم جذب يک مربي خارجي براي تيم سپک تاکراي بانوان خبر داد و تصريح کرد: همانطور که با جذب يک مربي خارجي براي تيم مردان گامهاي موثري در راستاي پيشرفت سپک تاکرا برداشتيم در جهت رشد سپک تاکراي بانوان هم بدنبال گرفتن يک مربي مطرح خارجي هستيم و در اين راستا مذاکراتي انجام داده ايم و بزودي اين مهم را عملي خواهيم کرد.
وي در پايان گفت: روز جمعه آينده جلسه هيات رئيسه فدراسيون جهاني برگزار مي شود و بنده بعنوان رئيس غرب آسيا در اين نشست مهم حضور پيدا خواهم کرد و مسلما در تصميم گيريها و هدف گذاريهاي اين رشته در جهان پيشنهاداتي ارائه خواهم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن