تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819755433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر برنامه بازی های ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هندبال قهرمانی جوانان آسیا / تغییر برنامه بازی های ایران خبرگزرای پانا: غیبت ماکائو برنامه رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا را دچار تغییر کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد ساعت 12:33



کمیته فنی ستاد برگزاری رقابتهای قهرمانی جوانان پسر آسیا با اعلام عدم حضور ماکائو در تبریزگفت :بازی نخست تیم ملی جوانان ایران روز شنبه مقابل ماکائو لغو و روز دوشنبه 1393/5/13 ساعت 19 مقابل عراق برگزار خواهد شد. به همبن علت برنامه جدید این رقابتها با توجه به کنار کشیدن ماکائو و عدم حضور این تیم در تبریز اعلام شد. بر این اساس تمامی بازیهای گروه اول به صورت سابق است و تغییری نکرده اما بازیهای گروه دوم که ایران هم در آن قرار دارد دستخوش تغییرات شده است که برنامه کامل آن در فایل پیوست زیر آمده است .اما بازیهای جوانان شایسته کشورمان به شرح زیر است :

دوشنبه 1393/5/13 ایران عراق
چهارشنبه 1393/5/15 ایران کویت
جمعه 1393/5/17 ایران کره جنوبی
یکشنبه 1393/5/19 ایران بحرین
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن